Kóny
Csoma B. László, 2008.03.30 23:05.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kóny
|
|
|
Kóny
Csoma B. László, 2008.03.30 23:04.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kóny. kijárat Sopron felé
|
|
|
Kóny
Csoma B. László, 2008.03.30 23:02.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kóny
|
|
|
Csorna
Csoma B. László, 2008.03.30 23:00.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Csorna
|
|
|
Kóny
Csoma B. László, 2008.03.30 22:57.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kóny
|
|
|
Szekszárd
me., 2008.03.30 22:41.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
v max=30 km/h kb. Szekszárdtól Bátaszékig...
|
|
Szedres
kempelen, 2008.03.30 22:10.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Gábor15!
Leírom inkébb, mert ugysem értenéd. Azért irtam akkor ezt a hozzászólást, mert sok régi, értékes épületet (nem csak vasúti épületre gondolok) hagytak elpusztulni vagy lerombolták egyszerüen, míg gombamódra nőnek ki a földböl a bevásárlóközpontok.
Remélem így már te is érted. Üdv!
|
|
Szedres
kempelen, 2008.03.30 22:06.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Gábor15!
Ugye te sem gondoltad, hogy ezt komolyan írtam ide annak idején? Te nem ebben az országban élsz?
|
|
Győr
CzuPe, 2008.03.30 21:43.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
és még egy 3. új szerelvénytípus. Az emeletes Bombardier 2006 novemberből. Bár csak bemutatólátogatást tett Magyarországon.
|
|
|
Csugar
CzuPe, 2008.03.30 21:30.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A képen már a fentebb is fotózott szolnok felőli őrhely látható a Traianus IC-vel 2006. nov. 26-án.
|
|
|
Pusztapó
CzuPe, 2008.03.30 21:25.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bocsánat, a képen a megkésett Pannónia látható. (de vagy 1 órát, mert nem sokkal utána már ott volt a Traianus is). Kép a Traianus ICről ugyanaznap ld.: Csugar
|
|
Pusztapó
CzuPe, 2008.03.30 21:17.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Vajon ez a Szolnok felőli őrhely áll még? Kép: 2006.11.26. a Traianus IC-vel.
|
|
|
Pusztapó
CzuPe, 2008.03.30 21:07.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egészen pontosan 2006. október 25-én fokozták vissza megállóhellyé. A többi infót lásd a képen.
Nem tudja vki, volt itt azelőtt jegykiadás? Mert a tájékoztatón csak az volt, h nem lesz személyzet többé.
|
|
|
Bodakajtor-Felsőszentiván
CzuPe, 2008.03.30 20:46.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
én meg felteszem a sárbogárd felőli bejárati jelzőt. (kép:2005.10.26.) Jól látható a kitérő is, ill. a bal sarokban még áll az bakterház (nem tudom, meg van-e még). Távolban egy gépmenetes Szergej közeledik. Pechemre lemerült az aksim, sajna nincs róla kép.
|
|
|
Kastélyosdombó
Soós András, 2008.03.30 16:13.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sajnálom, hogy az állomásnak sanykó.
Nem volt túl gyors ez a vonat, de egy lehetőség volt, amit a vonatpótló buszok és a busz pótló buszok sem tudnak helyettesíteni. Megszünőben van egy életforma. Sütő Andrást lehetne idézni, vagy azt a Magyar írót, akinek nem jut eszembe a neve, hogy, amit Erdélyben (nem Romániában, mert létezik Kleptománia is, de az nem ország) véghezvittek erőszakosan, az Magyarországon végbemegy politikusan.
|
|
Győr
Albisi-Pánczél Zoltán, 2008.03.30 16:03.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A néhai konkurenciák egymás "tükrében", Győr állomáson 2008. március 27-én.
|
|
|
Győr
Albisi-Pánczél Zoltán, 2008.03.30 16:00.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Indulásra készen Győr I. vágányán a 4911 sz. vonattal, 2008. március 5-én.
|
|
|
Békéscsaba
Kispala, 2008.03.30 14:45.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A forgalommal csak az baj, hogy a Körös Volán járatai nem mindig illeszkednek a vasúti mentrendhez. Vagy túl korán érkeznek, vagy éppen lekésik a vonatot!
|
|
Lőkösháza
Kispala, 2008.03.30 14:39.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Igazából ez a szakasz(Békéscsaba-Lökösháza) a 120-as vonal legszebb része. Az épületek többsége az eredeti, és a menetidő is nagyon jó!
|
|
Körösnagyharsány
Massimiliano, 2008.03.30 14:34.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Voltam Körösnagyharsányban, tényleg elképesztő...
|
|
|
Kimle
Albisi-Pánczél Zoltán, 2008.03.30 13:58.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kimle állomás kezdőponti (II.sz.) őrhelye 2008. március 27-én.
|
|
|
Kimle
Albisi-Pánczél Zoltán, 2008.03.30 13:57.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kimle állomás kezdőponti (II.sz.) őrhelye 2008. március 27-én.
|
|
|
Kimle
Albisi-Pánczél Zoltán, 2008.03.30 13:56.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kimle állomás kezdőponti (II.sz.) őrhelye 2008. március 27-én.
|
|
|
Kimle
Albisi-Pánczél Zoltán, 2008.03.30 13:55.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kimle állomás kezdőponti (II.sz.) őrhelye 2008. március 27-én.
|
|
|
Szedres
Gábor15, 2008.03.30 11:50.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Már ne is haragudj! De öreg téglábol mióta épülnek bevásárlóközpontok?
Ha abbal épülnének már beszakadtak volna régen!
|
|
Rétszilas alsó
Gábor15, 2008.03.30 11:47.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
És?
Ez nem ok arra h nelakják az épületet!
Pécs-Gyárvároson is 1 forgalmi iroda + 1 váróterem volt!És mégis lakják!Ráadásul ott a várotermet is elfoglalták (befalazták a bejáratot és 1 szoba lett a helyén)
|
|
Sárkeresztúr
Gábor15, 2008.03.30 11:44.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
a tábla (tegnap)2008.03.29-én
|
|
|
Sárkeresztúr
Gábor15, 2008.03.30 11:39.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Amikor én voltam erre (tegnap)
akkor a táblán mer nem volt rózsaszín festék!viszont a vasút túloldalán a bakterhát eléggé elhagyatott!Bazúzták az balakát!
|
|
|
Felsőkörtvélyes
Gábor15, 2008.03.30 11:37.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Fersőkörtvélyes menetrend"tartó"ja!
Lgalább 1 buszemgállószerű esőbeálló lenne itt!amúgy itt is fotózták a vonatot helyi gyerekek!
|
|
|
Sárszentágota
Gábor15, 2008.03.30 11:34.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szerintem az előttem küldött kép se rossz,de az enyémen kicsit jobban látszik a tábla és az esőbeállóxD
|
|
|