Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 226 ] [ 227 ] [ 228 ] [ 229 ] [ 230 ] [ 231 ] [ 232 ] [ 233 ] [ 234 ] ...   Utolsó Következő

Börgöndpuszta    davesz, 2013.07.17 11:06.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mi köze van a börgöndi reptér tulajdonosának ehhez? Ráadásul kilométerekre van a repülőtér a 30a-tól...
 
Zichyújfalu    davesz, 2013.07.16 18:56.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvételi épület, a raktárépület és a nagy szolgálati épület műemlékvédelem alatt áll, tehát nem bontható. A Máv felújítás céljával bontotta meg a szolgálati épület tetejét, csak elfogyott a pénz. Azt is beszélik, hogy valaki 10.000 forintért megvásárolta az épületet! Nem tudom mi az igazság, de nagyon lejáratja a Mávot (és a falut) ez a látvány, nem beszélve arról, hogy Zichyújfalu állomása elég forgalmas. Az állomáson már nincs hangosbemondás (biztosan a forgalmista kényelmi igényeit növelve), sem jegykiadás (2009 óta), az egykor az ápoltságáról híres kert mára rettenetesen elhanyagolt, az állomás ékének számító gőzmozdonykerék pedig rozsdásodik. A vasútállomás rideg és büdös (régen volt egy sparhelt, az is eltűnt...), de a forgalmi irodában légkondi és minden, ami a kényelemhez kapcsolódik. A forgalmisták üdülni járnak ide, nem pedig dolgozni. :-)
A KÉP AZ ELHAGYATOTT SZOLGÁLATI ÉPÜLET TETEJÉRŐL KÉSZÜLT. Jól látható, hogy az I. vágányt nem cserélték ki - gazos. A villamosítást sajnos nem valósították meg. De vajon miért nem??
 
Sasrét mh.    Petrás Bence, 2013.07.16 18:54.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
...majd kb. két perc múlva a C50-401-es is.
 
Sasrét mh.    Petrás Bence, 2013.07.16 18:52.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
C50-403-as érkezik a megállóhoz a Kisvasút Napi személyvonattal.
2012. 05. 12.
 
Sasrét mh.    Petrás Bence, 2013.07.16 18:47.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Személyvonat halad át a megállón.
2012. 05. 12.
 
Börgönd    davesz, 2013.07.16 18:21.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Wikipédiás infó igaz. Azok a vonatok valóban megállnak Börgöndön, sőt, még a 07:18-as Fehérvárival is kiegészítem. Az Elvira megbízhatatlan. A 2013. júni 15-aug 25. közötti vágányzári menetrendet a 44-esen alig egy hete tették közzé, például a 07:18-asból 07:16-os lett (mert megáll Börgöndön, 4 vonat oda-vissza újra megáll, a fehérváriak páratlan óra 16-kor indulnak, ellenben, amik csak áthaladnak, 18-kor), de a 18:09-es szabolcsiból 18:29-es lett, ugyanis be kell várnia a terelt 19703-as Kék Hullám sebest.
 
Almásfüzitő    Kálmán, 2013.07.16 15:05.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Aki tudja, kérem írja meg, pontosan mikor épült a mostani füzitői állomás, és ki tervezte? Azért szeretném tudni, mert az állomás a modern XX. századi magyar építészet egyik szép példája, amit mindig megcsodálok, valahányszor arra járok. Kevés helyen látni ennyire letisztult, ízléses, egyszerűségében vonzó építőművészeti alkotást. A helybeliek talán nem is gondolják, milyen értékes építészeti szempontból az állomásépület. Füzitőn több épületet is mutogatni lehetne az ipari építészet szép műemlékeként, de az állomás feltétlenül közéjük tartozik.
 
Zalaegerszeg    pinyoka, 2013.07.16 13:37.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tarinz Simulator program számára készített felvételi épület modellem.
 
Tarcal    k66zsolt, 2013.07.16 11:43.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A végponti átjáró felújítási munkálatai már be is fejeződtek.Az eredeti elavult BODAN rendszerű átjárót uniós szabványú pontiSTRAIL rendszerűvé építették át.Az átépítés néhány nap alatt elkészült.Ellentétben a kezdőponti átjáró átépítésével, itt szervíz út nem készült a felújítás alatt,hanem ideiglenesen elterelték a Nyíregyháza felé tartó közúti forgalmat Bodrogkeresztúr irányában.
 
Zabok    Balazs177, 2013.07.16 08:25.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy kép az állomásról.Forrás.http://zabok.org/images/made/images/uploads/upload/eljezni%C4%8Dki_kolodvor_543_253_c1.jpg
 
Novi Dvori    Balazs177, 2013.07.16 08:19.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy kép az állomásról.Forrás:http://img43.imageshack.us/img43/9728/p2220068.jpg
 
Károlyváros    Balazs177, 2013.07.15 20:38.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy kép az állomásról:http://www.jutarnji.hr/multimedia/archive/00330/kolodvor_330525S1.jpg
 
Kotor-Alsódomború    Balazs177, 2013.07.15 20:35.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
aZ 1965-ös árvíz.Forrás:http://www.kotoriba.hr/images/poplava5.jpg
 
Zaprešić    Balazs177, 2013.07.15 20:31.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy kép az állomásról:https://sphotos-b.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/p480x480/384_644403442256111_32764950_n.jpg
 
Szombathely    Petrás Bence, 2013.07.15 20:00.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
GySEV 8076 100 vezérlőkocsi Szombathelyen.
2013. 07. 12.
 
Sopronnyék-Harácsony    Harpi, 2013.07.15 19:59.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pedig a Wikipedia önjelölt informátora Harácsonyig történő villamosításról beszél:http://hu.wikipedia.org/wiki/Sopron%E2%80%93K%C5%91szeg-vas%C3%BAtvonal
 
Pácsony    Central, 2013.07.15 16:44.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lovas Gyula vasúttörténész,a Sopron-kanizsai vonallal foglalkozó írásaiban megemlít egy bizonyos Fanto olajfinomító műveket.Ennek az üzemnek saját iparvágánya is volt.Valaki esetleg tudja,hogy ez az üzem mettől,meddig létezett?Netán van e még napjainkban is ennek valamilyen fellelhető nyoma?
 
Szeged-Rókus    VT22, 2013.07.15 14:13.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyon helyes, semmi keresnivalója sincs kocsmáknak és egyéb trógercsalogató intézményeknek az állomások területén.
 
Sopronnyék-Harácsony    Balazs177, 2013.07.15 11:55.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Most legalább a hitetlenkedők is elhiszik,hogy belátható időn belül nem épül újjá a Sopron-Kőszeg közvetlen vasútvonal!
 
Sopronnyék-Harácsony    Gery, 2013.07.15 11:42.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2013.július 1.-től megszűnt a személyszállítás a Sopronkeresztúr - Sopronnyék-Harácsony szakaszon. A volt kőszegi HÉV-et eladták a Sonnenland Draisinentour Gmbh-nak.
További részletek az alábbi cikkben: http://www.ikvahir.eu/?p=3370
 
Vértesacsa    Kempelen, 2013.07.15 07:16.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Fábri Zoltán rendezésében 1977-ben forgatott (1978-ban bemutatott) Magyarok c. film végén látható az állomás, amint a vendégmunkás csoport hazaérkezik. Illetve innét is indulnak a férfiak a behívó kézhezvételét követően. (még látható a Székesfehérvár felőli őrház a váltócsoportnál)

http://www.youtube.com/watch?v=-H7pgAM92r4

43:00-tól és 48:11-től


 
Szeged-Rókus    Magyarnaba, 2013.07.14 22:34.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A dohányárusitási jog megvonása kiütötte a rókusi "utasellátót". A pénztárcsarnokba nyíló kocsma június végén bezárt. Két éve még két büfé is üzemelt az állomáson. Az utcai oldalon működő lángossütőt tavaly nyáron ütötte agyon a magyar valóság.

Az utolsó utasellátó mohikán Szegeden a Nagyállomás Baccháns lakoma freskója alatt meghúzódó kávézó.
 
Vác    vpeti, 2013.07.14 22:28.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Csakis aluljáróval lehet a késéseket lefaragni, mert akkor nem kell arra várnia a vonatnak, hogy előtte rohanjanak keresztbe az emberek, így csökkenhetnek a késések! Na meg az aluljárón keresztül a város másik felére is könnyedén el lehet jutni közvetlenül a peronokról!
 
Tarcal    Zsolt, 2013.07.14 19:20.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2013.07.15. Megkezdődött az állomás végponti átjárójának korszerűsítése.
 
Abonyi út    MadThrasher, 2013.07.14 17:16.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Üdv! Két kérdésem lenne ezzel a megállóhellyel kapcsolatban.

1) Elsőként a nevének eredete érdekelne. Szolnok külterületén található a megállóhely, mellette nagyjából 1 km-re egy transzformátortelep, amellett a 32-es főút van. Viszont az az út nem Abonyba vezet, mint ahogyan a ténylegesen létező Abonyi út nevű közút sem erre fut. Akkor miért ez lett a neve Ugar vagy Eresztő(-)halom helyett? Előbbi a terület hivatalos megnevezése, utóbbira pedig régebbi dokumentumokban találtam példát.
2) A kialakulása is érdekes lenne. Avagy melyik volt előbb: az "Abonyi út" (vagyis a környékbeli tanyák), vagy a vasút? Tehát a nyomvonalat építették ki úgy, hogy érintse ezt a részt, vagy miután kiépültek a vágányok, azután jelentek meg a tanyák?

Köszönöm előre is!
 
Erdőkertes    Pifta, 2013.07.14 07:03.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Érdekes, hogy Erdőváros volt a neve, tudtommal sohasem volt város
 
Csomád    Pifta, 2013.07.14 06:59.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen, lakik egy család az épületben
 
Alagimajor    Pifta, 2013.07.14 06:53.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Engem érdekelne, hová megy az a pár ember, aki leszáll. Mert az M2-es van mellette csak. Annaka túloldalán néhány elhagyatott épület.
 
Vonyarcvashegy    peron, 2013.07.12 13:49.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomáson a vonatról leszállva végig kell a peronon menned Keszthely irányába. A végén ott lesz a strandbejáró.
 
Vonyarcvashegy    ili, 2013.07.12 13:37.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
milyen messze van a strand a vasutállomástól?

 
Előző Első    ... [ 226 ] [ 227 ] [ 228 ] [ 229 ] [ 230 ] [ 231 ] [ 232 ] [ 233 ] [ 234 ] ...   Utolsó Következő