Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 382 ] [ 383 ] [ 384 ] [ 385 ] [ 386 ] [ 387 ] [ 388 ] [ 389 ] [ 390 ] ...   Utolsó Következő

Törökszentmiklós    ROCOman, 2011.05.06 12:32.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönöm az információt. Javítottam a képaláírást.
 
Törökszentmiklós    Szacsi, 2011.05.06 11:56.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Két hozzászólásom lenne:A vágányhídmérleg még üzemel, igaz ritkán, de előfordul mérlegelés. A kis sárga épület pedig a helyi Barnevál értékesítőhelye volt, itt lehetett baromfitermékeket vásárolni hajdanán.
 
Kápolnásnyék    MJ, 2011.05.06 00:39.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mikortól szűnik meg a szolgálat Kápolnásnyéken?
 
Kápolnásnyék    kempelen, 2011.05.05 11:59.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Akkor e nem túl vidám hír emlékére:
2009.06.14
 
Papkeszi    ROCOman, 2011.05.05 11:11.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kérjük, hogy juttass el hozzánk minden információt ezzel kapcsolatban. Úgy képeket, mint dokumentumokat. Segítő közreműködésedet előre is köszönjük.
 
Papkeszi    Zsolt80, 2011.05.05 10:25.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Peremarton felé megy ki iparvágány, ez a vonal nem kap itt helyet, mint a Fűzfői iparvágány? Peremarton előtt van egy kis állomás is, ha jól tévedek, 3 vágányos, rendező állomás.Ha járok arra, csinálok képeket.
 
Kápolnásnyék    SoNa, 2011.05.04 21:07.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ma tűnt el végleg a régi Déli Vasút állomásépület a föld színéről. Ismét szegényebbek lettünk egy ilyen épülettel.
 
Balatonfőkajár felső    Zsolt80, 2011.05.04 19:27.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Néhány hete körbe van kerítve az épület, omlásveszély miatt...Valószínűleg vagy lebontják, vagy magától fog összedőlni... Idegenforgalmilag jelentős vonalon nem túl szép látványt nyújt jelen állapotban... :(
 
Eger    Józsi, 2011.05.04 19:05.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szép!
 
Fornád-Kecsege    Rácz Gergely, 2011.05.04 02:09.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás (körülbelüli) koordinátái: 46.674692,18.29303, vagyis:
É 46°40'28,9" K 18°17'34,9"
 
Debrecen    Pezsman17, 2011.05.03 14:02.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos országosan. 2009 decemberében idekerültek Pécs járművei is, többek között a 22-es MD is onnan jött, így máshol már nem lehet MD szerelvénnyel utazni. Az előző hozzászólásom egyébként pontatlan, mert az MDmot 3006 is üzemben van még, szintén Debrecenben. Több szerelvény azonban nincs, így csak egy motorkocsi dolgozik egyszerre, a másik a fűtőházban pihen. Az MD fővizsgája június 17-én jár le, ez lesz az utolsó nap, amikor menetrend szerint közlekedik. Bár amikor utaztam rajta, a jv. azt mondta, hogy a fővizsgát meghosszabbítják, erre szinte semmi esély sincs. Tehát aki még utazni szeretne egyet a legendás Piroskán, annak sajnos már nincs sok ideje...
 
Nyírbogát    Pisty, 2011.05.03 13:53.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A nyírbogáti vasútállomás épületét 1911. március 10-én kezdték el építeni. Hajdú Sándor volt a a tervezőmérnök. Az állomás területéhez földterületre volt szükség, hogy a szolgálati lakásban lakó állomásfőnöknek egy kis kertje is legyen, ezért összesen 336 négyszögöl földet igényeltek a községtől.
 
Debrecen    András, 2011.05.03 12:59.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez országosan az utolsó közforgalomban üzemelő MD, vagy csak a debreceni igazgatóság területén ?
 
Pocsaj-Esztár    Pezsman17, 2011.05.02 20:36.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pocsaj-Esztár a vonal egyik legforgalmasabb állomása, rengeteg fiatal utazik innen iskolába, Debrecenbe.
 
Nagykereki    Pezsman17, 2011.05.02 20:29.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Érdekes hangulata van ennek az állomásnak:)
 
Nagykereki    Pezsman17, 2011.05.02 20:26.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Személyvonat az állomáson
 
Sáránd    Pezsman17, 2011.05.02 20:24.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Együttállás Sárándon
 
Debrecen    Pezsman17, 2011.05.02 20:23.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az utolsó közforgalomban üzemelő MDmot Debrecenben
 
Ócsa    beno, 2011.05.02 20:11.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Mercedes gyár kiszolgáláshoz vis mayor/vágányzár esetén kerülő útként fog szolgálni!
 
Kisbér    Bakonyi betyár, 2011.05.02 19:45.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hááát...nagyon azt mondják,hogy nem lesz forgalom.Sőt inkább a környei szakaszt rebesgetik mostanában. Katasztrofális állapotok vannak Varsány és Bér között.A felét szétlopták.Már PFT menetek sincsenek.A Pápa Varsány szakasz még használható.Ha a Jóisten kegyes lesz,talán kapunk még ide vonatot.
 
Dunavarsány    dasmodul, 2011.05.02 19:41.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A múltkor küldtem egy téli felvételt itt van a nyári változat.
 
Pestújhely    Varga Árpád, 2011.05.01 19:24.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos a kép csak egy vasúti átjárót mutat, jó 250 méterre a mára már lebontott állomásépülettől. Ha valaki rendelkezik régi képpel az állomásról, kérem, nekem is küldje át.
 
Kisbér    Zsolt80, 2011.05.01 19:12.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Érdekes a pénztár így, nem baj, hogy modern, sőt ez a jó, csak a kinézetéből a gépi jegykiadás tűnt logikusnak.
Amúgy arról valakinek van infója, hogy a szombathelyi irányba (Pápa felé) újra lenne vonat?
Neten olvastam, esélyes a nyitásra, de csak Kisbérig, innen Környéig nem lenne személyszállítás. Maradna a PFT menet, illetve az erőmű kiszolgálás Bokodig
 
Báta    Train Station, 2011.05.01 16:23.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Örömmel közlöm ,hogy a vonal Bátaszék-Kökénypusztánál (leszámítva az átjárókat) egyben van a pálya.Az M6-osról látni lehet
 
Porva-Csesznek    sasom48, 2011.05.01 15:10.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
375 sorozatu gőzmozdony érkezik Zirc felöl
Kedves Kálmán! Sajnálom,hogy e mail cimed nem müködik mert még nosztalgiázhatnánk.
 
Szalajka-Fatelep    Tom, 2011.04.30 22:59.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Érdekességek: http://www.kisvasut.hu/view_cikk.php?id=487
A képen a cikkben szereplő fennsíki kisvasút maradványa(talpfa) látható. A nyomvonal jobbra fordul.
 
Kölesd-Alsótengelic    csavargo, 2011.04.30 21:15.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás épülete ugyan úgy nézett ki, mint a szedresi és a cecei. Az állomás megszűnése, ha jól emlékszem 1998-ra tehető, akkor épült át a Kölesd-Szedres szakasz régi "c" sínes felépítményűről a jelenlegire, és az átépítéskor ez az állomás már nem épült át, hanem vissza lett minősítve táblás megállóvá. Az épületet hónapokkal később bontották le.
 
Tata    orange, 2011.04.30 21:10.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A tatai vasútállomással kapcsolatban van azért egy-két probléma, bármennyire büszkék is vagyunk az épületre. Októbertől áprilisig hajléktalanok lakják és bármennyire is sajnálom őket ez megakadályozza a rendeltetésszerű használatot. Hadd ne részletezzem. A jegypénztár személyzete udvariatlan és rosszul képzett. Nem lehet bankkártyával fizetni. Ez az 1-es vonal, már 11 éve a 21. század!
 
Porva-Csesznek    Z.Kálmán, 2011.04.30 15:57.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy kis nosztalgia (3)

Kedves sasom48. Most amikor a 11. sz. vasútvonal, közte Porva-Csesznek vasútállomás és a környék lakossága, talán Magyarország legszebb vasút vonalának létéért küzd örömmel tapasztalom, hogy milyen kicsiny a világ. Öt évtized távlatából is kiderül, hogy vannak közös élményeink, bár valószínű, hogy mi soha nem találkoztunk, de a szüleidet nagy valószínűséggel ismertem. Amikor kb. 27-évesen Porva-Csesznek állomásra helyeztek, szolgálati érdekből, forgalmi szolgálattevői beosztásba a volt állomásfőnökkel (Ha jól emlékszem Somlai-nak, vagy Somlói-nak hívták, ekkor már beteg állományban volt) sokat beszélgettünk a forgalmi irodában. Majdnem biztos vagyok benne, hogy Édesapáddal beszélgettem ekkor. És amikor nyaranta a porva-csaszneki restiben (akkor még nem kólát) talán egy bambit kértem, igen nagy valószínűséggel Édesanyád szolgált ki. Emlékezetem szerint e beszélgetésekből az is kiderült, hogy a családotoknak Pápateszér községben is voltak rokoni kapcsolatai. Ez abban az időben azért volt érdekes mert én Pápateszérről kerültem Porva-Cseszekre. Hogy a fentiekben mennyi az igazság nem lehet tudni, de az biztosnak látszik, hogy „sasom48” és „zacsoka” vasutas családból származik. Mit ne mondjak, 50-év távlatából visszatekintve is szép idők voltak azok, még akkor is ha most e szép időket (finoman kifejezve is, de legalább) „átkosnak” illik nevezni. ZK.


 
Hetényegyháza    ROCOman, 2011.04.30 15:23.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ama bizonyos sorompó.
 
Előző Első    ... [ 382 ] [ 383 ] [ 384 ] [ 385 ] [ 386 ] [ 387 ] [ 388 ] [ 389 ] [ 390 ] ...   Utolsó Következő