Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 385 ] [ 386 ] [ 387 ] [ 388 ] [ 389 ] [ 390 ] [ 391 ] [ 392 ] [ 393 ] ...   Utolsó Következő

Kisbér    MJ, 2011.04.22 13:05.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Biztos?
Még bankkártya terminál is van az épületben
http://www.iho.hu/media/indomedia/cikkfoto/2010/10/101014_5/P7039358.JPG
 
Kisbér    Lennon15, 2011.04.22 11:36.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Zsolt80!

Kisbéren sosem volt gépi jegykiadás, a pénztár bezárása előtt bárca- és reformjegyek voltak.
 
Felsőőr    Lennon15, 2011.04.22 11:23.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2011. augusztus 1-től a vasúti személyszállítás megszűnik Felsőőr és Friedberg között, így a burgenlandi magyarság központjába sem tudunk már vonattal utazni..(
http://burgenland.orf.at/stories/511491/
 
Felsőlövő    Lennon15, 2011.04.22 11:20.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Felsőlövőn igen szép III. osztályú HÉV épület áll, s még az eredeti faszerkezetű váró is megvan! A kép forrása: http://www.panoramio.com/photo/22603067
 
Szeged    Sanya, 2011.04.22 07:17.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
"Régi szép hangulatot" idéző pavilonok találhatók az utascsarnokban.
 
Szeged    Sanya, 2011.04.22 07:11.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szeged állomás: Lépcsőházi csillár
 
Csányoszró    MJ, 2011.04.21 22:59.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás épülete a telekkel együtt eladó! 125 m2 épület, 5913 m2 területtel kikiáltási ára 2,25 millió volt, most egyszerűsített értékesítési eljárásban megvásárolható.
 
Újszeged    KériPetya, 2011.04.21 22:34.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
5 éve itt még 1984 - ben gyártott reformjegyet adtak a pénztárban. Esetleg valaki utána tudna nézni, hogy maradt - e még ebből a készletből? Ha van még belőle, érdekelne...!
 
Mezőtúr    zoli14, 2011.04.21 15:23.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen az a túrkevei kiágazás.Mellette a tüzépre vezető vágány.Én még nem igen láttam itt vonatot.
 
Kiscsákó    dani, 2011.04.21 15:22.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
már ne is haragudjon senki de ez az állomás úgy elvan rejtve az isten háta mögé,mégis ki szállna fel itt?aki tud válaszoljon rá!!!
 
Kárász-Köblény    magyaregregyi, 2011.04.21 00:39.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nekünk a megszűnésig 3 km-re volt az állomás. Most Szászvár, vagy Szalatnak 6km, ill. 9km. Hetente utaznak a faluból az egyetemisták. Ha egyszerre érkeztek a gyerekek, heti rendszerességgel, 3km-ről akár gyalog is haza lehetett jönni. Kérdem, Magyaregregy már nem is számít, mint utasforgalom? És a Máré-vár túristái sem számítanak? Mert a távolabbi megállóktól egy napos kirándulással a terület most nehezen bejárható. Mi veszteség ez a falusi túrizmus helyi érdekeltségeinek?!
 
Barcs felső    kamlac, 2011.04.20 22:17.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az is baj ha van de az is ha nincs!
Én is igazán örülök hogy valakik gondoltak erre a megállóra mint ahogy másik megállókra is. De szerintem most sincs jó helyen mivel az utazók nem kisszékkel vagy kettes létrával járnak hogy a most meg kellően magasra emelt tájékoztatót olvasni tudják.Javaslat: Lehetne e esetleg a világítótest oszlopára a vágányokkal párhuzamosan olvasható magasságba felszerelni.Ebben az esetben még a megvilágítással sem lenne probléma.
Kámán László
 
Pusztamérges    tothkornel6785, 2011.04.19 15:31.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A volt állomástól egy 300m-re lakom és sokszor voltam itt.Egyépként 1974-ben szűnt meg és csak a mamámtól hallottam erről az állomásról de nagyon szép.
 
Honvéderdő    tothkornel6785, 2011.04.19 15:28.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásról rakni fogok képet.Egypként egy nagyon szép nagy erő közepén van ez az állomás.
 
Somodor    Ailton, 2011.04.18 14:07.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
WC-t is építtetett az Önkormányzat a megállóba. Ugyanolyan téglából van, mint a megálló.
 
Ászár-Keményítőgyár    SoNa, 2011.04.18 12:05.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hát, amikor vonattal megyünk a nagybátyámékhoz, itt szoktunk leszállni.
 
Hajmáskér    Sanya, 2011.04.18 07:55.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vissza tekintés a "múltba".
20011 04 16
 
Tamási    csavargo, 2011.04.17 17:57.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Üdv. Azért az nem teljesen igaz, hogy a 48.-as vonal annyira gyér forgalmú lenne. Szerintem a mai viszonyok közt Tamási teljesítménye elég jónak számít. Rendszeresek a terményszállító irányvonatok, és a sokszor 10 kocsis farakodások. És ezek -az előző hsz.-t cáfolandó- 90%.-ban RCH.-s szállítások. Jelenleg is van az állomáson 10 vg, melyek a helyreállítás után meg lesznek rakva. A munka pedig szerintem azért csúszik, mert a megrongált talpfákat cserélni kell, és ha jól tudom, azokat most úgy kell megrendelni a "PFT".-nek.
 
Csémpuszta    dani, 2011.04.17 11:12.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
sándor!nézd meg élőben az épületet és akkor meglátod hogy lakik-e ott valaki.ne haragudj meg,de nézd meg a fenti képet,szerinted lakik itt valaki?én május 28.-án szombaton utazok majd a vonalon,akkor jól megfigyelem hogy lakik-e ott valaki.
 
Ászár-Keményítőgyár    dani, 2011.04.17 11:00.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
száll itt még fel valaki?
 
Nógrád    prozak01, 2011.04.16 22:26.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Emléktábla az állomás falán
 
Nógrád    prozak01, 2011.04.16 22:25.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ma délutáni kép az állomásról
 
Penyige    Tomi, 2011.04.15 10:00.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
ezen a vonalon űjra van forgalom
 
Sajószentpéter    gyermekkori emlék, 2011.04.14 17:59.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez a kép a Miskolc-Bánréve-Ózd vasútvonalon fekvő sajószentpéteri főállomásról készült és semmi köze a Sajószentpéter-Haricabánya kisvasúthoz. A kisvasút végállomása innen kb. 1-1,5 km-re ÉNY-ra lévő, (akkor még) faluszélen volt, a varbói út mentén. Végállomás lévén állomásépülettel (jegypénztárral, forgalmi irodával) rendelkezett. A kisvasút személyszállító vonatai idáig közlekedtek, azonban a szénszállító tehervonatok még 0,5-1 km-t tovább mentek az átrakóig, ahol a szenet a csillékből a normálvagonokba öntötték át, és itt volt a kisvasút egyik "depó"-ja is. A végállomás épülete - tudomásom szerint - még ma is megvan, bár átalakították és nem az eredeti funkcióját tölti be.
 
Kondó    gyermekkori emlék, 2011.04.14 17:02.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kisvasútnak ez az állomása az utolsó, vagy az utolsó előtti állomása volt a haricabányai végállomás előtt. Épület itt is volt közel a falu akkori központjához, de hogy milyen jellegű (állomás, váróterem) arra már nem emlékszem.
A vasút megszüntetésével a települést gyakorlatilag elvágták a külvilágtól, mert az autóbusz járatok akkor még nem tértek be Kondóra(kivéve a bányászjáratokat és a reggeli iskolajáratot, továbbá ebben az időben egy 300-400 lakosú falura nem volt jellemző a személyautók megléte), így a nép talpalhatott a Sajószentpéter-Varbó "fő"útig (kb 1-1,5 Km. a falu akkori központjától) ha buszra akart szállni. Ezen később segítettek a MÁVAUT (jelenlegi VOLÁN) menetrendjének megváltoztatásával, azonban az útjavítás nem történt meg. A kondói bekötőútra még sokáig ki lehetett volna tenni a "kátyús út" KRESZ tábla helyett a "kátyúk út nélkül" táblát.
 
Tiszaszőlős    2Kuvik, 2011.04.14 15:32.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy jó hír: Ma Tiszaszőlős és Tiszaszentimre között egy dűlő vasúti átkelőjénél beton talpfákat láttam a töltéshez készítve.
 
Sajókápolna    gyermekkori emlék, 2011.04.13 22:57.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Megállóhely volt a falu szélén, viszonylag jól karbantartott kis tornácos épülettel. Ezt követően a vasút (Sajószentpéter felé) egy völgymosásra épített "kisviadukton" haladt keresztül, amelynek túlsó oldalán még egy megállóhely volt (a honlapon nem szereplő) 2-es akna elnevezéssel.
 
Radostyán    gyermekkori emlék, 2011.04.13 22:38.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Válasz RAPS-nak
a csatolt térképen valóban létezik "Radostyán Vá", azonban ennek - véleményem szerint - semmi köze a Sajószentpéter-Haricabánya iparvasúthoz. Elképzelhető, hogy korábban létezett, de én erről nem rendelkezem semilyen ismerettel. (Nem is kutattam a történetét).
 
Sajólászlófalva    gyermekkori emlék, 2011.04.13 21:37.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Megállóhely volt kb. 5-6 nm2-es esővédő épülettel, a község akkori "központjától" viszonylag távol.
 
Radostyán    raps, 2011.04.13 21:31.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A térképtárban fellelhető térképrészlet alapján 1932-ből pontosan beazonosítható az egykori vasútállomás ( vá. ) helye. A háború előtt sem volt állomásépület esetleg? Egyéb iránt az egykori térképrészlet tanulsága szerint, a Szabadságrendező pu.-ból kiinduló vonal(ak) végpontja lehetett Radostyán vá. http://www.vasutallomasok.hu/terk/MiskolcBelapat.jpg
 
Előző Első    ... [ 385 ] [ 386 ] [ 387 ] [ 388 ] [ 389 ] [ 390 ] [ 391 ] [ 392 ] [ 393 ] ...   Utolsó Következő