Kiscsákó
MJ, 2011.04.11 15:48.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
még mindig ilyen rossz állapotban van a megálló?
|
|
Balatonföldvár
Ailton, 2011.04.11 15:02.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
az előtetőt leszedték, valamelyik vihar rongálhatta meg, vagy miért szedték le?
|
|
Felsőpaty
Sanya, 2011.04.10 12:42.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Felsőpaty állomás épületéről sajnos képet sehol sem sikerült fellelni.
Maga az épület MÁV szabvány szerint épült, ugyan olyan kivitelben mint Rábasömjén.
|
|
Csepreg
Sanya, 2011.04.10 12:33.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Csepreg állomás áru és személyforgalmi bevétele havi szinten fedezte az egész vonal állomási személyzetre fordított, havi kiadást.
A statisztikát már az szerint kellet készíteni, hogy kimutatható legyen a gazdaságtalanság. Megszüntetésre való törekvés idején, Csepreg állomás kocsiigényére, kevés kocsit biztosítottak, és így a fuvarozókat szinte elüldözték a vasútról. (Most sem történik másként) Tudom a statisztika mást mutat, de a kívülállók sem nagyon hiszik el.
|
|
Győr GySEV
kerala, 2011.04.10 00:05.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves Lennon15! A GySEV elágazás nem más, mint Győr állomás A/1. számú váltója, mely bár már a GySEV vonalán van, a győri biztosítóberendezés része. A váltó közvetlenül a GySEV híd előtt van, ha Győr felől nézzük. Az Ikrény felől érkező vonatok ezen a váltón járnak be Győr GySEV állomásra. Egyébként Győr MÁV és Győr GySEV állomást is összeköti egy vágány, így tulajdonképpen ez egy delta vágánykapcsoltnak is tekinthető.
|
|
Barcs felső
pezsman, 2011.04.09 20:33.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Valóban elgondolkodtató a felvetés. Mindenesetre én örülök, hiszen ez fejlesztés, ami erre a vonalra egyáltalán nem jellemző. Gondolom, úgy kell egy ilyen táblát kihelyezni, hogy mindkét fele olvasható legyen, hiszen mindkét oldalán van információ. Tény, hogy találhattak volna neki jobb helyet is, de legalább költöttek erre a megállóra is, ami már önmagában nagy szó. Az épületért viszont komolyan aggódom...
|
|
Barcs
pezsman, 2011.04.09 20:27.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bármilyen furcsa, errefelé az utazóközönség elégedett a Bz szerelvények által nyújtott szolgáltatással. Az MD-t a fejtámok hiánya miatt kényelmetlennek tartották, sőt takarításukra sem fordítottak elég figyelmet. A Halberstadti kocsikkal pedig az a baj, hogy a 60-as vonalon sehol sincs magasperon, így művészetnek számít az idős/sérült embereknek a felszállás, nem beszélve a babakocsival közlekedőkről. Sőt az ajtónyitás is elég nehézkes a Halbikon, gyakran nem vagy csak nagy erővel nyithatók az ajtók. A Bz pedig szép tiszta és kényelmes, ráadásul könnyebben "megmászható". Saját tapasztalatom a vonallal kapcsolatban az, hogy elegendő a kétórás követés a személyvonatok között, viszont megengedhetetlen a négyórás szünet.
|
|
Herceghalom
Beroesz, 2011.04.09 18:34.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1916. december 1-én az állomás Győr felőli végén történt a magyar közlekedéstörténet egyik legsúlyosabb balesete.
http://hu.wikipedia.org/wiki/Herceghalmi_vas%C3%BAti_baleset
|
|
Felsőkörtvélyes
dani, 2011.04.09 08:42.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
most látom a felső képen,hogyha a vonat nem áll meg minek tették ki azt az új kék táblát?
|
|
Pozsonyligetfalu
Kriska Feri, 2011.04.07 21:11.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
14-éveskoromig /1928-1942/ott éltem.
már láttam az új állomás épületét.El.
vagyok töle ragadtatva.A gyermekkorom
idején nem volt ilyen szépés modern.
1942,máj,10 innen indult vonatunk
Magyarországra.P.ligetiek néhányan
még élünk,mindig a gyermekkorra
emlékezünk.
|
|
Karcag
MDmot_3026, 2011.04.07 19:12.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem mondanám olyan rossz állapotúnak, inkább átlagos (sajnos ez a mai átlagos állapot). Inkább az utóbbi, gazos.
|
|
Tamási
Train Station, 2011.04.07 16:54.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Épp azért mert gyérforgalmú.Ráadásul az MMV szállít csak rajta.A MÁV nem.Így ha az MMV-nem ad $-t nem lesz pótolva.Lásd:64-es.SZÜNETEL a forgalom de a hevdereket,síncsavarokat és az ellopott kábeleket se pótolják.
|
|
Vilonya-Királyszentistván
Rácz Gergely, 2011.04.07 13:33.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Akkor x+1-edszer is leírom:
Ameddig nincs megoldva Veszprém város vasútállomástól való távolságának áthidalása, addig a 27-es és a 11-es vonal is csak vegetálni fog. Ha viszont meg tudják oldani, igenis ki fogják tudni szolgálni a bejáró forgalmat Veszprémbe.
|
|
Tamási
Rácz Gergely, 2011.04.07 13:29.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Már csak az a kérdés, hogy egy ilyen gyér forgalmú vonalon, mint a 48-as, miért kerül hetekbe a síncsavarok pótlása? Szégyen...
|
|
Vilonya-Királyszentistván
Veszprem27, 2011.04.07 08:16.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem sok eselyt latok a vonal ujrainditasara.Sajnos eleg sok embert kerdeztem meg es semmi.Vilonyaig egyszer ujra indul majd,amikor a füzföi elkerülö elkeszül ez meg ugy 5-6 ev.Pedi en latok benne lehetösegeket.Egy Veßprem-Siofok elkellene ide.
|
|
Tab
juke, 2011.04.06 22:40.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ma jártam itt, egyelőre nincs nyoma az épületen felújításnak. Az 1. vágányon jól láttam, hogy csak Siófok felől van vágányzáró sorompó? Itt mindegyik vágányt használják? Azt láttam, hogy a személyvonatok a 2.-3.-ra érkeznek, de az 1. vágány is mintha használva lenne a sínek állapota alapján. A 4. vágányon szoktak szerelvényt tárolni? A 4. vágányból kiágazik egy csonka, ami előtt keresztben van egy épület. Az micsoda? Ott volt valamikor a fűtőház? Az 1906-os rajzon van egy őrház is. Annak nyomát se láttam, mikor bontották el? Egyébként elég sz*r járda vezet a vasútállomástól a buszmegállóig.
Üdv Juke.
|
|
Tápiószentmárton
juke, 2011.04.06 22:25.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
itt van hangos utastájékoztatás?
|
|
Karcag
juke, 2011.04.06 22:12.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Elég rossz állapotúnak tűnik az első vágány a képen. Vagy csak szimplán gazos?
|
|
Tamási
Train Station, 2011.04.06 21:34.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Rossz hír a Tamásiban élő vasút barátoknak,hogy egyetlen megmaradt vonalukat megdézsmálták a fémtolvajok.A néhai 48-as vonalon 600m-t meghaladó szakaszon ugyanis ellopkodták a síncsavarokat.A vonalat ezért kizárták a forgalomból.
Bővebben: ·
http://iho.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=4719:szetloptak-a-tamasi-vasutat&catid=1:nagyvasut&Itemid=3
|
|
Karcag
MDmot_3026, 2011.04.06 16:44.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Délelőtti életkép:
|
|
|
Csisztagyógyfürdő
Ailton, 2011.04.06 14:16.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
http://sonline.hu/somogy/kek-hirek-bulvar/meh-telepen-akarta-eladni-a-vonat-alol-felszedett-sineket-369783
Már megint sínt loptak Csisztánál!! Vajon a MÁV visszaépíti a felszedett szakaszt, mert hiszen benne van a Menetrendben, a vonal nem szűnt meg, csak személyforgalom nincs rajta. A tolvajtól meg peres úton hajtsa be a helyreállítás költségeit.
|
|
Kápolnásnyék
SoNa, 2011.04.06 12:08.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A bejárati tornyokat már egy hete elbontották, a felvételi épület várótermi része még mindig áll, és úgy néz ki, hogy az új váró és fedett peron a régi épület mögött lesz, mert már szerkezetileg kész a beton peronfedés és az új épület is.
Az aluljáró építése halad, de még nem fúrták át a sínek alatti részt. Én most ennyit tudok, ha más többet tudna, javítson ki.
|
|
Szeged-Rókus
Markus, 2011.04.06 09:13.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az amúgy teljesen elhagyatott teherpályaudvaron az elmúlt napokban nagy élet zajlott. A szegedi 4-es villamos építéséhez hosszú zúzottköves vonat érkezett és vonaton hozták a villamos új sínjeit is, ezeket itt rakodták ki. A tárolóvágányokon egy Földeák felé tartó tehervonat várakozott, így az állomás pár órára azt a képet mutatta, ahogy 25 évvel ezelőtt kinézhetett, vonatokkal tele.
|
|
Szeged
Szegedi67, 2011.04.05 21:44.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Megkezdődött a Nagyállomás előtti Indóház tér felújítása. A téren megnövelt villamosmegálló és díszburkolat épül. Az egész terület gyalogos zónává vagy tömegközlekedési útvonallá alakul át, az egymás hegyén-hátán parkoló autókat eltüntetik.
Ma már kisebb konfliktus is kialakult az autósok és a vasutasok között. Eddig az autósok a Borbás utcán egészen a sínekig felhajthattak. Ma azonban a vasút elzárta a saját területét, így előzvén meg azt, hogy az parkolóvá váljon. Szegeden néhányan még mindig nem fogták föl, hogy a városi autókázás korszaka véget ért.
|
|
Sármellék
Train Station, 2011.04.05 16:55.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A sármelléki elágazás őrházának maradványa a Zala partján.
|
|
|
Vilonya-Királyszentistván
dani, 2011.04.04 20:43.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
nem tud valaki valamit arról hogy a vonal újra indulna?
|
|
Kenézlő
atis, 2011.04.03 16:40.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Jaj de jó, hogy ezen a vonalon is maradtak meg épületek !
|
|
Balatonfőkajár
dani, 2011.04.03 14:00.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
én élőben is jártam ezen az állomáson.lakatlan volt.jó lenne hogyha újra indulna a vonal.
|
|
Tétényliget
Põcze Bence, 2011.04.03 04:31.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Jó ez a kép. Akkor még a "túloldalon" volt a megálló, azóta visszahelyezték a budapesti oldalra.
Egyébként pontosan miért volt áthelyezve pár évig? Tudom, hogy az M0-sal kapcsolatos építkezésekhez volt köze, de nem nagyon tűnt fel, hogy ott bármi zavarná az utasokat.
(Egyébként én meghagytam volna az érdi oldalon, valahogy ott jobb helye volt.)
|
|
Győr GySEV
Lennon15, 2011.04.02 22:19.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az 1972-es szolgálati menetrendkönyvemben van egy szolgálati hely, a neve GySEV-elágazás. Győr-MÁV és Ikrény között van, Győr-GySEV előtt.
|
|