Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 390 ] [ 391 ] [ 392 ] [ 393 ] [ 394 ] [ 395 ] [ 396 ] [ 397 ] [ 398 ] ...   Utolsó Következő

Baja    cshaweska, 2011.03.20 22:21.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Szocmodern kinézet ellenére jól kivehető az eredeti HÉV I.osztályú épület körvonala.Már csak az eredeti ablakokat és ajtókat kell a helyükre képzelni :D

(A kép még tavaly nyáron készült amikor az IR vonatok ténylegesen (2) Régiót kötöttek össze)
 
Mátéházapuszta    cshaweska, 2011.03.20 22:14.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás (személyforgalmilag)megszűnt!
Ám ennek ellenére ide is került információs-tábla.Ennyivel Bajai-Szőlők-re is rakhatnának...
 
Szajol    Turóczy László, 2011.03.20 19:45.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kiss Attilának üzenem, ezt az épületet ütötte el az 1994-es baleset.
 
Makó-Újváros    71galbandi@citromail.hu, 2011.03.20 14:35.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Drága munkahelyem.:)Földeák - Makó Elág közt pásztázom a vasútvonalt.
 
Pátka    2Kuvik, 2011.03.20 13:24.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt játszódik az őrháznál ez a mestermű is:
http://www.youtube.com/watch?v=SYfFVpF26C0&feature=related
 
Pátka    2Kuvik, 2011.03.20 13:17.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az őrház belül.
 
Pátka    2Kuvik, 2011.03.20 13:17.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lovasberény felé nézve. A rakodó alapján lehetne Pátka rakodó vagy Pátkai elágazás néven külön elem.
 
Pátka    2Kuvik, 2011.03.20 13:13.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pátka felé nézve.
 
Pátka    2Kuvik, 2011.03.20 13:05.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az elhagyott pátkai elágazás ma délelőtti képe. Gazdátlanul, félig szétverve.
 
Zalaegerszeg    Barna, 2011.03.20 12:14.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felújítás alatt álló gőzös március 14-én
Ha jól sejtem akkor ez a szürke szín egy állagmegóvó festék lehet, nem a végleges.
 
Csókakő    AndOr, 2011.03.19 18:02.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2010. július 24.
(20 nappal a vonal újranyitása után.)
 
Barcs felső    kamlac, 2011.03.18 22:31.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az is baj ha nincs de az is ha van!
Elgondolkodtatott a képen látható utastájékoztató tábla.Az biztos hogy nincs űrszelvénybe.De az biztos hogy az utasokat a szabad mozgásba akadályozza, nem beszélve a botlásveszélyről a képen látható a régi vonóvezeték aknája.Kevés ha csak a szerencsében bízunk!
Kámán László
 
Fegyvernek-Örményes    Zsilinszky Gyula, 2011.03.18 20:05.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ildikónak üzenem, hogy az 50-es,60-as években nagyon sokat utaztam a Fegyvernek-"nagyállomás" és Fegyvernek-piactér között. A kisvonat a 9 km-es távot többszöri megállással, összesen 33 perc alatt tette meg.A mozdonyok C50-es, kéttengelyes gépek voltak, a személykocsik pedig középajtós, 4 tengelyesek; sajnos most a típusukat nem tudom, de az biztos, hogy az 50-es években gyártották a II.-III.rendű kisvasutakra. (A hegyközi, bodrogközi, Békéscsaba és Kecskemét környéki hosszabb hálózatokon lényegesen nagyobb 4-tengelyes személykocsik jártak.)
A kisvasút szinte minden Budapest-Debrecen közötti (és ellenkező irányú) személyszállító vonathoz biztosított csatlakozást, többségében rövid átszállási idővel.
A leghosszabb várakozási idő 40-60 perc volt, naponta 1-2 csatlakozás esetében. A kisvonatok többsége 2-3 kocsis volt, ritkábban 4 kocsis, de ezzel a C50-esek már nehezen indultak el. Az üzembe-helyezéskor még szedett-vedett volt a járműállomány, kezdetben kéttengelyes személy- és teherkocsik is voltak. Hétvégéken néha annyi utas volt, hogy nem fértek fel a fért fel mindenki a kisvonatra. Egyszer, az 50-es évek elején, ilyen alkalommal, a vonatszemélyzet a kéttengelyes, rövid kis paklikocsiban, a darabárú mellé szorított be minket), mint ismerős vasutas családot. A fegyvernek-tiszabői kisvasút vonalfőnöke Geleji bácsi volt, aki korábban Tápiószelén forgalmistaként szolgált apám állomásfőnöksége alatt.
ábban 4
 
Csisztagyógyfürdő    Gabcsu, 2011.03.18 15:38.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azt szeretném csak pontosítani. hogy a fürdő még üzemel Csisztán, viszont annak forgalma a vasútvonal szünetelése óta lecsökkent.
 
Gádor    ., 2011.03.18 13:28.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A típusépület itt is megtalálható, alábbi kép igazolja:
http://www.panoramio.com/photo/33709247

továbbá, egyéb ereklye is megtalálható:
http://www.panoramio.com/photo/33709286
 
Regőce    ., 2011.03.18 13:20.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kicsit rosszabb minőségű, de informatív képek az állomásról és környékéről, 2 sínpárral

http://www.panoramio.com/photo/49187627

http://www.panoramio.com/photo/49187615
 
Nagyzomlin    ., 2011.03.18 13:18.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://www.maplandia.com/hungary/hajdu-bihar/nagyzomlin/
 
Ágfalva    Pál, 2011.03.18 09:49.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A polgármesteri hivatalban már négy éve azt rebesgették, hogy hamarosan újra lesz személy-megállóhely. Ehhez kellene egy új peron, amit állítólag már meg is terveztettek, az állomásépülettől nézve a vasúti átkelőn túlra, a focipálya mellé. Gondolom, leginkább a pénz hiányzik ahhoz, hogy megépüljön, de az is lehet, hogy valami nagyobb projektre várnak, hogy annak a részeként épüljön meg. Ami azt illeti, Sopron felé valószínűleg nem lenne nagy forgalom, mert hétköznapokon óránként jár a busz, amire öt helyen lehet felszállni a faluban, a potenciális megálló meg hát a falu legszélén lenne. Az viszont, hogy Bécsújhely felé többen használnák, akik ma kocsival járnak Nagymartonba (Mattersburg), vagy Bécsújhelyre, könnyen lehet. Én mindenesetre szurkolok az ügynek.
 
Kiskundorozsma    Beroesz, 2011.03.17 22:43.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az oldal lelkes olvasójaként írtam az alábbi cikket:

1907. április 4-én az Orsováról Budapestre tartó vonat kocsijai Szeged északi határában egy kitérőn áthaladva kisiklottak. A 4 áldozattal járó baleset okát a szakemberek nem tudták megnyugtatóan tisztázni.

http://hu.wikipedia.org/wiki/Dorozsmai_vas%C3%BAti_baleset

Nem túl jó minőségű, de közkincs státuszú, tehát ide feltölthető) képek itt:

http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Dorozsma_railway_accident
 
Budapest-Keleti    david, 2011.03.17 17:36.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ma pl. a Páva 3 elsőosztályú meg 1 másodosztályú második generációs IC kocsiból állt. De annak örülök hogy a Hollót megint Papagájok viszik. Annak örülnék, ha a Rigót meg Gigantok húznák, mint annak idején

 
Kunhegyes    johan, 2011.03.17 15:54.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hál' Istennek megmaradt és még utasok is vannak, mint a kép igazolja.
 
Somogyaszaló    MJ, 2011.03.17 14:53.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ennek az állomásnak a felvételi épület elbontása a tipikus MÁV-os vagyonelherdálás példája.
Az épületet az Önkormányzat megvette volna, de a MÁV 4 milliós árat állapított meg a romos épületre 1996-ban!!! 3 évvel később lebontották.
 
Békés Széchenyi tér    Adani, 2011.03.17 11:20.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás épülete nincs már meg, a helyén egy áruház épült. Akkoriban a piac még itt volt a Széchenyi téren Békésen és be volt ide kötve a kisvasút is.
 
Vésztő piactér    dr. Petri Béla, 2011.03.17 09:30.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Petya! Az e-mail címem aljegyzo@veszto.hu. Ha tudsz segíteni a vésztői régi fotókkal kapcsolatosan, akkor várom a visszajelzésedet.
 
Vésztő piactér    KériPetya, 2011.03.17 07:50.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tisztelt Uram!

Talán tudnék segíteni, kinél érdemes érdeklődni.
 
Kapuvár    Károlyi András László, 2011.03.17 01:29.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves „HANYIVASÚT” rajongók!

A könyv megvásárolható a városházán, az emeleten, a titkárságon (21. ajtón kell kopogni). Tegnap vettem 3000Ft, itt a legolcsóbb, sietni kell, mert karácsony körüli szállítmányt azonnal elvitték. Ha már ott jársz, és túl vagy a vásárláson, ne hagyd el azonnal az épületet, hanem, ha lejöttél az emeletről a lépcsőn ne balra fordulj, hanem jobbra és a folyosó jobb oldalán levő képeket nézegesd! Megéri.

 
Csányoszró    Train Station, 2011.03.16 22:36.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mikor szedték fel a rakodóvágányt?

 
Harkány    Train Station, 2011.03.16 22:30.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tudtommal Siklóson rendszeresebb a fafeladás mint Harkányban.Bár a BCM se nagyon fuvaroztat (pletykák szerint)
 
Budapest-Keleti    Endre, 2011.03.16 20:50.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves david! Valóban, a Páva (567) és a Tulipán (653) IC-ket papírforma szerint Samuval kellene kiadni, üzemkészségük azonban sajnos nem túl jó. Előfordul, hogy a 3+2 motorvonatból egy sem üzemképes.
 
Vésztő piactér    dr. Petri Béla, 2011.03.16 20:12.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tisztelt Sándor Úr! A vésztői régi piactérről készült képet eddig még nem láttam, de nagyon tetszik! A kérdésem az lenne, hogy lehetne e róla egy másolatot készíteni, mert néhány munkatársammal Vésztőről készült régi felvételeket szeretnénk összegyűjteni.Ha vannak még a birtokában Vésztőről készült régi képek azok is érdekelnének. Várom a válaszát! Üdvözlettel: dr. Petri Béla
 
Előző Első    ... [ 390 ] [ 391 ] [ 392 ] [ 393 ] [ 394 ] [ 395 ] [ 396 ] [ 397 ] [ 398 ] ...   Utolsó Következő