Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 407 ] [ 408 ] [ 409 ] [ 410 ] [ 411 ] [ 412 ] [ 413 ] [ 414 ] [ 415 ] ...   Utolsó Következő

Tab    Bakonyi betyár, 2011.01.26 18:07.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azért a Mernye-Tab szinte semmi egy kicsit valótlan.Egy kicsit.Kisbárapátiig van kihasználva.És Karádig csurran-cseppen néhány utas.Amikor karácsony előtt jöttem Kaposvárról,BZ+mellék teljesen tömve volt.Kisbárban meg vagy 12-3 fő szállt le.Karádig még voltak 10-en,utána csak nagyon kevesen.
 
Bodajk    Sándor, 2011.01.26 18:06.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
és hangos tájékoztatás még van?
 
Zalahaláp    Sándor, 2011.01.26 18:05.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
itt háború volt? Tisztára olyanok a képek.
 
Tokod    Faragó Ferenc, 2011.01.26 14:38.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez a baj...
 
Bodajk    kempelen, 2011.01.26 13:48.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egykori büfé épületének már a teteje sincs meg. Nem sok van hátra a teljes elbontásig.

 
Görbeháza    ROCOman, 2011.01.26 13:06.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A háttérben látható alakjelző mihez tartozik?
 
Siklós    MJ, 2011.01.26 12:15.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
úgy tudom már zajlik a felmérés a vonalon az újranyitáshoz szükséges munkákról. Szinte 100%, hogy ez a vonal még idén újra megnyílik!!!
 
Siklós    pezsman, 2011.01.26 11:25.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://www.youtube.com/watch?v=ygdLGdI3vVM

Kisfilm az utolsó vonatról. Vagy mégsem az utolsó?
 
Görbeháza    raps, 2011.01.26 10:37.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Görbeháza megszűnt megállóhely helye. Az egykori megállóhely koordinátái: 47 50' 48,18" É, 21 08' 22,10" K. A képen Ohat-Pusztakócs felől nézünk Nyíregyháza felé. A Kép készítésének időpontja: 2010 04.30.
 
Marcali    Kozma, 2011.01.26 10:12.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
van valamennyi esély ennek a vonalnak az újraindítására?
 
Csémpuszta    Sándor, 2011.01.26 10:07.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
lakják az épületet?
 
Bodajk    Sándor, 2011.01.26 10:02.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
üzemel itt még büfé?
 
Bodajk felső    Sándor, 2011.01.26 10:00.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezt a vonalat mikor zárták be? És ha teljesen megvan a sín, esetleg nem próbálkoznak az önkormányzatok kérni újranyitást az NFM-től?
 
Tab    Kozma, 2011.01.26 00:59.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezek a tabi állítások annak a következményei, hogy nem hajlandóak pl. Somogymeggyesen keresztezni, hanem ragaszkodnak Tabhoz.
Hát itt olyan nagy volumenű felújítás soha sem lesz, mint a 30a-n, mert erre nehéz uniós pénzt szerezni, nem korridor, nem köt össze régiókat. De itt az is elég lenne, ha feljavítanák 60-ra a sebességet és visszaépítenek a felszedett kitérő rakódókat.
A 41-es tényleg vacak, és azért jóval nagyobb forgalmat generál, jogos a felújítása (100 km/h-ra), de ezt is fel kellene. Mondjuk ha 90-esre megcsinálnák agyonverné a buszok menetidejét, de én a 60-nak is nagyon örülnék.
 
Bodajk felső    Zsolt80, 2011.01.26 00:18.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Múlt héten voltam itt.Az épületet lakhatják, frissen vágott fa volt szépen összerendezve. A vágányt kezdi visszavenni a természet, a növényzet lassan benövi. :(
 
Tab    Zsolt80, 2011.01.26 00:09.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
17.10kor Siófokról induló vonat Tabon majdnem 3/4 órát áll, Siófokra a Fehérvári személy 17.28 kor ér be...
Majdnem 4 óra az út ennek a járatnak, csatlakozás meg nincs, nem csoda,ha kevesen utaznak...
 
Papkeszi    Zsolt80, 2011.01.26 00:04.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jár még tehervonat Papkeszire?
 
Sióvölgy    Kozma, 2011.01.26 00:01.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen az a kereskedelmi pu. lesz. Ez viszont jó hír! Eddig nem használták, csak autósoktatók jártak ott, néhol fa nőtt ki a vágányok között.
Egyébként a kereskedelmi pu.-ból ment egy vágány Siófok felé is, most ketté van vágva, beaszfaltozták az átjárót. A megálló esőbeállójával szembe gaztól benőve megvan a vágány, rajta egy vágányzáró sorompóval.
 
Tab    Zsolt80, 2011.01.25 23:59.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Utána kérdezek majd,hogy mennyi Tab Siófok közt a megengedett sebesség, az tuti, hogy 10 - 20as lassújelből nincs hiány.
Arra emlékszek, hogy volt szó a bezárásról, valamelyik újságban olvastam, Siófok - Tab és valahol az alsó részen talán Karádról, Felsőmocsolád térségétől Kaposvárig ment volna vonat utasokkal, a középső részen meg üresben jártak volna a szerelvények...
41.esen nem jártam még, de a Dombóvár - Kaposvár közötti rész nem túl jó hírét hallottam már...
Mindegyiket fel kellene újítani.Mint ahogy a Tárnok - Székesfehérvárit is csinálják,már egész jó a menetidő...
 
Tab    Kozma, 2011.01.25 23:52.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
úgy tudom a maximális sebesség 40, de nem is megy sok helyen 40-el, Karádtól Siófokig végig lassú jelek váltják egymást.
A Karád-Siófok szakasz is felkerült a halállistára, csak Gruber Attila (Fidesz) ogy. képviselő valahogy kilobbizta, hogy megmaradjon, sőt többször is elmondta, hogy a mostani ciklusba szeretné ha felújítanák. De egyelőre semmit sem hallani ez ügyben, Széchenyi terv kapcsán inkább a 41-es felújítását emlegetik.
Egyébként itt még 2007-ben nagyobb forgalom volt, de azóta évről évre fogy az utasszám a növekedő menetidő, a rossz menetrend miatt. Úgy 2007 körül még egy jó bézényien 40-50 fő volt az utasszám, ma már inkább a fele. Sajnos a tendencia magától nem fog megállni.
Közben kikerestem: http://www.vpe.hu/takt/vonal.php?id=101099135
 
Sióvölgy    Zsolt80, 2011.01.25 23:43.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhely melletti vágányokon, nem ismerem a pontos megnevezését a helynek. Kaposvár felől lehet betolni oda kocsikat, ott a kiágazás, a felső vezeték nem sokáig megy tovább, gondolom, ha villanygéppel tolatnak, az miatt kellett a vezeték.Jó néhány még kint állt Siófokon a tárolókon.
 
Tokod    Csicsali, 2011.01.25 23:34.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Örömteli ilyen képet látni, egy már-már elveszettnek hitt iparvágányról. Még szerencse, hogy nem szedték fel, mert most a MÁV-nál az a módi, hogy mindenhol felszedi, nehogy eszébe jusson valakinek vasúton szállítani.
 
Tab    Kozma, 2011.01.25 23:08.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
5 és 9 órai vonaton délután 5 és este 9 órát értettem.
 
Tab    Kozma, 2011.01.25 23:06.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Utasforgalom a következők szerint alakul:
Kaposvár-Mernye szakasz forgalmas, Mernye-Tab szinte semmi, Tab-Siófok fokozatosan fogy el az utazóközönség.
90'-ben még 45 perc volt Tab-Siófok, ma 67-68. Tiszta vicc. Pedig ha újra 60 km/h-val mehetne a vonat, simán verné a busz menetidejét, és visszatérhetnének az utasok. Korábban Tabon amikor még ugyanannyi volt a vonat-busz menetidő, inkább a vonatot preferálták a tabiak, persze főleg a kelet-tabiak, sajnos hiába volt és van rá igény, nem szándékoznak megállót létesíteni Nyugat-Tabon.
Relatíve nagyobb forgalma a Siófok-Tab vonatoknak az 5 és 9 órain van (utóbbit péntekenként még Pesten tanulók használják), ekkor már nincs busz Tabra és van budapesti csatlakozás. De egy szóló Bz-re való utasnál soha sincs több.
A menetrend sem a helyiek igényei szerint változik, pl. a 19 órás Siófok-Tab betétjáratot annak ellenére szüntették meg, hogy nagyobb volt a forgalma, mint akár a 14-es, akár a 17-esnek.
Tab-Siófok kínálatban még rosszabb a helyzet, különösen a 18:53-as, 10 körüli utasszám.
 
Tab    Kozma, 2011.01.25 22:52.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kaposvár-Mernye 60 km/h, Mernye-Bonnya 50 km/h, Bonnya-Andocs 60 km/h, Andocs-Siófok 40 km/h.
Főképp Karádtól kezdődnek a 10-es lassújelek sora. Már a 40-est se tudják tartani. Egy aláveréssel jó pár lassú jel eltüntethető lenne, de kb. 10 éve nem volt itt géplánc.
 
Somodor    Kozma, 2011.01.25 22:32.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hát kb. egy szántóföldön kell átgyalogolni a faluhoz. (mármint egy szántóföldet kettévágó úton) De a legforgalmasabb megálló ez!
 
Sióvölgy    Kozma, 2011.01.25 22:31.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hol állt gabonás kocsi? A kereksedelmi pályaudvaron?
 
Somodor    Zsolt80, 2011.01.25 22:09.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Milyen messze van itt a település a vasúttól?A képet nézve a semmi közepén van a megálló.
 
Tab    Zsolt80, 2011.01.25 21:56.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
KÁTÉ, pályafelújításról nem tudsz?
Ráférne a pályára, 30 km / óra 20 és 10 km / órás lassú jelekkel...nem igazán versenyképes tempó . Tabról Kaposvár felé mennyi a pályasebesség,tudja valaki?
 
Tab    Zsolt80, 2011.01.25 21:52.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hétfőn jártam itt, idáig jöttem. Nagyon elszomorító, hogy a pálya Siófok és Tab között milyen állapotban van. A megállóhelyek, épületek sem túl jók...Pedig viszonylag jó helyen áll meg a legtöbb helyen a vonat, nincsenek messze a falvak. Tud valaki infót, milyen az utasforgalom? Olyan gyér mindig, mint ami a Siófokról 14.15kor induló járaton?

 
Előző Első    ... [ 407 ] [ 408 ] [ 409 ] [ 410 ] [ 411 ] [ 412 ] [ 413 ] [ 414 ] [ 415 ] ...   Utolsó Következő