Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 411 ] [ 412 ] [ 413 ] [ 414 ] [ 415 ] [ 416 ] [ 417 ] [ 418 ] [ 419 ] ...   Utolsó Következő

Budaörs    matteo, 2011.01.20 09:46.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Még mindig. Egyébként 2003 körül egyszer már mutatott vöröset,mindenki megállt 1-2 perc erejéig,hogy "Most mi van?".
 
Nyárilegelő    ROCOman, 2011.01.20 06:27.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Örömmel vennénk valami képi bizonyítékot is. Akár három felkiáltójel nélkül is jöhet...
 
Nyárilegelő    Petrás Bence, 2011.01.19 23:10.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez állomás!!!
 
Pusztaszabolcs    ROCOman, 2011.01.19 21:58.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
"1950 nyarán indultak a Pusztaszabolcs-Paksi HÉV korszerűsítési munkálatai. A kis sugarú íveket átvágták, a 27 km-es Dunapenteléig tartó szakasz fele új nyomvonalra került. Adony és Rácalmás állomások új helyre kerültek, nagyobb vágányhosszal. A munka a forgalom fenntartása mellett folyt. Az új vonalon 1951. december 16-án vették fel a forgalmat." Forrás: Keller László: A hazai vasutak működése és gazdálkodása az első 5 éves terv időszakában (1950-1954) (Vasúthistória Évkönyv, 1998)
 
Salgótarján külső    Train Station, 2011.01.19 21:52.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
De az nem volt mindig csúnya.Nézd meg a régi képeket.Szép HÉV szabvány épület volt ott.Ez meg komisz csúnya szocis kinézetű.(Bár ez se lehetett mindig ilyen csúnyácska)
 
Sellye    ROCOman, 2011.01.19 21:42.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1963. augusztus 2-án Sellye-Kétújfalu között a 6691. sz. vonat hat kocsija kisiklott, a vonat négy helyen szétszakadt. A baleset olyan pályarészen következett be ahol 46 db faalj volt féloldalasan kiágyazva folyamatosan. A kiágyazással kapcsolatban az ágyazatcseréhez vágányzárat, sebességkorlátozást nem kértek. A 6691. sz. vonat 30 km/ó helyett 45 km/ó sebességgel haladt rá a kiágyazott pályarészre.
 
Budaörs    ROCOman, 2011.01.19 21:37.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vajon ez még mindig így van? http://totalcar.hu/magazin/kozelet/szellemvasut/?full=
 
Bácsalmás    Train Station, 2011.01.19 21:36.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Csodás kisváros.Ha tehetem minden szombaton lejövök és fotózok a pályaudvaron.Remélem újjá éled a szabadkai kapcsolat és több lesz a vonat.Fájó ilyen üresen látni a 7 vágányt.(Bár heti rendszerességgel adnak fel fát illetve nyáron gabonát,ősszel pedig a répakampány idején van teltház Bácsalmáson.)
 
Klárafalva    ROCOman, 2011.01.19 20:58.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Klárafalva az 1970 évek végéig háromvágányos állomás volt, akkor szedték fel a harmadik vágányt. Az első vágányt 1997 pedig novemberében bontották el.
 
Szászberek    ROCOman, 2011.01.19 17:56.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem csak a tető lett felújítva hanem a váróhelyiséget is kimeszelték. Mi több került ki menetrend és a névfelirat is leköltözött a tetőről a falra.
 
Szászberek    Traxx, 2011.01.19 15:20.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
elég fura, hogy a tetőt megcsináltatták, de a vakolat meg csak mállik. Azt hittem így elsőre, hogy eladták az épületet.
 
Vértesacsa    kempelen, 2011.01.19 14:57.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásépület "új" tetőt kapott. Nem komplett tetőre kell gondolni, de az a hullámlemez amivel beborították az egész tetőszerkezetet egy darabig még megmenti az összeomlástól és a beázástól azt ami még maradt a belsejéből.
A semminél azért ez így is sokkal többet ér.
 
Szászberek    ROCOman, 2011.01.19 06:54.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A tetőt a MÁV újíttatta fel 2009 januárjában.
 
Nagyicce    BRSC, 2011.01.18 20:58.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A delta vége utáni megszűnt vonal egyik megállója az egykori Kossuth téri megálló. Felavatásakor nagyon szép ünnepséget tartottak.
 
Rákosfalva    BRSC, 2011.01.18 20:51.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Rákosfalva HÉV megálló épületén volt először neon felirat Budapesten.
 
Szászberek    Traxx, 2011.01.18 20:18.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
új tetőt ki csináltatta az épületre?
 
Debrecen    pezsman, 2011.01.18 11:18.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaki meg tudná mondani hogy melyik két (három?) MD van még üzemben Debrecenben? És a nagykereki személyvonatok mindig MD-k? Köszi.
 
Pilisvörösvár    LepesiZL, 2011.01.18 08:40.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sztem igazad van! De direkt beírtam egy .doc - ba de a gép helyben hagyta az ly - os változatot.
Visszatérve a vonalra, amennyiben teheted utazz végig (Bp.-Nyugati - Esztergom) rajta nagyon szép a táj. Ma még (remélhetőleg már nem sokáig) max. 60 -al mennek a vonatok, lehet nézegetni. Azt vedd vigyelembe, hogy szinte minden napszakban sokan vannak a vonaton.
Érdemes esetleg úgy tervezned az utat, hogy Bp. - Esztergom - Komárom, nem fogsz csalódni.
Üdv.
Lepesi ZL
 
Kápolnásnyék    SoNa, 2011.01.17 19:52.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2011. január 17-én elkezdték bontani Kápolnásnyék vasútállomásának régi felvételi épületét. Ezen a napon már lebontották az egykori szolgálati lakások feletti tetőrészt, ahol az ablakok redőnyei már hónapok óta le vannak húzva. Ottjártamkor már sötétedett, így a készített képek nem túl jó minőségűek, viszont a váróterem és a vasúti dolgozók szobája még üzemel. Az aluljáró építése már igen előrehaladott állapotban van.
 
Almásfüzitő    Macskabagoly, 2011.01.17 19:29.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hógolyózó kalauzok Almásfüzitőnél
 
Hegyeshalom    Macskabagoly, 2011.01.17 19:17.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nohab Hegyeshalomban
 
Pilisvörösvár    András, 2011.01.17 16:35.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem járok arra, azért kérdeztem. Köszönet a magyarázatért.

Ui.: a muszáj az pontos j. (mindenki okulására)
 
Pilisvörösvár    LepesiZL, 2011.01.17 08:42.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Fel megy a dombra - ja mármint a vasút. Így is nagy az emelkedő, majd alagút. Magyarország leghosszabb - mostmár csak - vasúti alagútja következik.
Kolléga utazz végig a vonalon és ne csak a google térképet nézd.
Bocs, de muszály volt ezt így írnom
Lepesi ZL
 
Bábonymegyer    KÁTÉ, 2011.01.17 02:03.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az itt lakó eléggé rendben tartja a környezetet, télen a peronról a hó le volt lapátolva. Legutóbb a WC-be is benéztem és meglepetésemre még volt benne wcpapír is. Aki ismeri a vonal állomásainak wécéit, az tudhatja, ez nagy szó.
 
Somodor    KÁTÉ, 2011.01.17 01:56.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
legalább ilyen megálló kellene mindenhova, nem olyan betongarázs, mint Andocson ami van.
Egyébként ez a beállót Somodor önkormányzata építette önerőből. Annyit a MÁV bevállalhatott volna, hogy csináltak volna előtte egy magasperont, megérdemelné ez a falu, a lakossághoz képest a legforgalmasabb állomás.
 
Kisbárapáti    KÁTÉ, 2011.01.17 01:53.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
felirat üzemel?
 
Tab    KÁTÉ, 2011.01.17 01:51.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A napokban írják alá a támogatási szerződést, mely forrásból megvalósul a felvételi épület és a szolgálati lakás külső-belső felújítása. Az összköltség 16 millió forintot tesz. Sajnos a peronra és környezetre nem lehet a pénzt fordítani, így az marad változatlan. Azt feltétlenül szükség lenne elérni, hogy biztonsági kamera is kerüljön az épületre, mert sajnos Tabon elég nagy a rongálás veszélye, egy saroknyira van a Csalogány büfé/discó, ahonnét a deviáns fiatalok néhanapján lemennek randalírozni a vasútállomásra.
 
Pilisvörösvár    andras1, 2011.01.16 23:01.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás után, Esztergom felé a vasút egy óriási kanyart tesz meg, majdnem egy teljes kört. Mi ennek a feltűnően nagy kerülőútnak az oka, azaz miért így építették meg a vasutat ?
 
Laskafalu    Kérdezõ, 2011.01.16 13:33.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezen a állomáson megállnak az vonatok?A Horvát menetrendben nem szerepel a neve.Legalábbis a számítógépin nem.
 
Mikófalva    ROCOman, 2011.01.16 13:28.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vonalon végrehajtott nyomvonal korrekció miatt a megállóhely 1982. október 10-én nulla órától megszűnt.
 
Előző Első    ... [ 411 ] [ 412 ] [ 413 ] [ 414 ] [ 415 ] [ 416 ] [ 417 ] [ 418 ] [ 419 ] ...   Utolsó Következő