Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 412 ] [ 413 ] [ 414 ] [ 415 ] [ 416 ] [ 417 ] [ 418 ] [ 419 ] [ 420 ] ...   Utolsó Következő

Mikófalva    ROCOman, 2011.01.16 13:28.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vonalon végrehajtott nyomvonal korrekció miatt a megállóhely 1982. október 10-én nulla órától megszűnt.
 
Szolnok    ROCOman, 2011.01.16 13:10.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megye vasúti és közúti hídjairól egy remek oldal: http://www.hidak.hu/jnszm/jnkszujj.htm
 
Zsédeny mh.    szvdom, 2011.01.16 12:43.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szétválasztottam Zsédenyt és Zsédeny-Rózsamajort, és az oda tartozó képeket áttettem.
 
Lillafüred    ROCOman, 2011.01.16 11:29.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Lillafüredi Kisvasútért Közhasznú Alapítvány oldalai, sok szép, köztük régi képpel, információkkal: http://www.laev.hu/
 
Vecsés-Kertekalja    Dávid, 2011.01.16 11:16.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Végre új táblát kapott.
 
Dózsalaktanya    szvdom, 2011.01.16 09:22.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vajon ez a megálló ugyanaz, mint az 1958-as menetrendben lévő Páncéljárműves laktanya?
 
Pilisvörösvár    prozak01, 2011.01.16 00:03.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mai pillanatkép: az állomásépület a pecenyesütővel
 
Görögszállás    sanyo, 2011.01.15 19:08.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
aranyos kis állomás,30 40 ven éve is igy nézett ki !Legalább is amit a képen látok.Valamikor többször voltam ott,rokonoknál,akik azota sajnos meghaltak. sanyo.
 
Budapest-Városszéli telep    KériPetya, 2011.01.15 18:54.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Így már jobban látszik... köszi!
 
Budapest-Városszéli telep    ROCOman, 2011.01.15 18:21.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azok a lámpák a túloldali iparvágány mellett vannak.
 
Budapest-Városszéli telep    KériPetya, 2011.01.15 17:39.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az a legalább három régi lámpa (1. kép) jelenthet valamit...
 
Kisbárapáti    Kozma János, 2011.01.15 17:10.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Oké, csak a felső ikon jelezte még a korlátozott jegykiadást, csodálkoztam is, mert decemberben utaztam Siófokról Mernyére, az andocsi rész átadása után és átéltem a sorompó tekerést. Azért nem semmi, hogy tekerős sorompós helyeken is megszüntetik a szolgálatot. A vonatablakból kissé rendezetlennek tűnt nekem az állomás környéke, mint írtam a vakolat mállik, pedig valaki lakik ott, de elég rendetlen az udvara. Az utas WC (itt is) cudar állapotban van, egyik falán a vakolat leomlott, képzelem milyen állapot lehet benne. Pedig kár ezekért a WC-kért, mert kisebb településeken (sőt már a nagyobbakon is) általában a vasútállomás WC-je az egyetlen nyilvános illemhely, Tabon például nincs máshol, a galériához érkező turistákat láttam lehozni busszal a vasútállomásra e célból.
 
Budapest-Városszéli telep    ROCOman, 2011.01.15 16:48.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ellátogattam ma a jelzett helyre, készítettem képeket (1-4). Ha itt volt a megálló, akkor sajnos mára már semmi nyoma nem maradt. 1.
 
Budapest-Városszéli telep    ROCOman, 2011.01.15 16:46.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2.
 
Budapest-Városszéli telep    ROCOman, 2011.01.15 16:44.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
3.
 
Budapest-Városszéli telep    ROCOman, 2011.01.15 16:43.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
4.
 
Vértesacsa    kempelen, 2011.01.15 14:49.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Balogh Jóska megdicsőülése Vértesacsa vasútállomásán... :-)

http://www.youtube.com/watch?v=mwIKvW8aY9M
 
Kisbárapáti    siofok35, 2011.01.15 13:42.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nincs már pénztár kb. 2005 óta. Azóta a kalauz tekeri a sorompót.
 
Lovasberény    kempelen, 2011.01.15 02:56.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kiskocsi indul 13:10-kor berénytől acsáig...

http://www.youtube.com/watch?v=SYfFVpF26C0
 
Kisbárapáti    Kozma, 2011.01.14 21:36.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
itt még van korlátozott jegykiadás?
Sajnos az épület szükséges karbantartásait sem végzi el a MÁV Ingatlankezelő, a vasút felől oldalán - mint az a képen is látszik - a vakolat málik. Vélhetően vizesedik az épület fala. Jó lenne, ha végre tenne valamit a MÁV, hogy ne rohadjon le ennek az állomásépületnek is a szintje, mint sok helyen.
 
Baja-Dunafürdő    Train Station, 2011.01.14 19:07.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valakinek van olyan képe a hídról amikor még a teherautók és buszok a síneken közlekedtek?kb. 2003-ig volt ez.(ha jól emléxek)
 
Óalmás    Train Station, 2011.01.14 18:54.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem tudod,olyan volt az épület mint az almási?Mert gondolom a sorompó nem mindig volt fényjelzős.
 
Terézhalom    Zolas, 2011.01.14 18:07.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Így néz ki jelenleg a megállóhely maradványa. A peron mögött, a fák között épületmaradványok találhatók.
 
Óalmás    Zolas, 2011.01.14 18:03.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kiskunhalas felől nézve a rakodóvágány jobbról volt. Volt mellett egy raktárépület is, oldalrakodóval. Először a két váltót szedték ki, majd felszedték a rakodóvágány, elbontották a raktárépületet, majd a peron -halasi- végén álló épületet. Mindezt 1996 -tól folyamatosan.
 
Mészkőbánya    Molnár Tamás, 2011.01.14 16:22.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
"Mészkőbánya. Ez volt valamikor a szakasz végpontja"

1959-ben még a kezdőpontja volt.
A három fővágánya mellett, melyből egy keskenynyomtávú volt, még öt csonkavágánya is volt.
 
Pestújhely    ROCOman, 2011.01.13 20:35.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Budapest-Magdolnaváros Angyalföld régi neve.
 
Lovasberény    kempelen, 2011.01.13 18:31.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mindezt csak azért, mert e határozat elsősorban a pátkai polgármester megkeresésére és kérésére történt.

Ez igencsak furcsa:
"Szavazásra teszi fel, aki egyetért Pátka önkormányzatának azon elképzelésével, hogy a pátkai vasúti átjárót elbontsa, a vasúti pálya érintetlenül hagyása mellett, kézfelemeléssel jelezze."

Az "érintetlenül hagyás"-on van a hangsúly...

Áhh én sem bántok senkit, csak mondjuk a szívét kitépem, a test érintetlenül hagyása mellett. :-/

Bár ez már nem oszt, nem szoroz... :-)
 
Lovasberény    kempelen, 2011.01.13 18:25.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A határozat teljes szövege megtalálható itt is:

http://www.lovasbereny.hu/onkormanyzat/jegyzokonyvek/2006.01.13.ny.doc
 
Dombóvár    Train Station, 2011.01.13 11:00.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A menetrendváltás óta Uzsgyik helyet "cseh Desiroval" utazhatunk Bajáig.
A vonalon szinkron Bz-k járnak.A képen még 3 Bz látható de a zártárcsás Bz végül Dombóváron maradt.
A kép 2011.01.08-án készült.
 
Lovasberény    LepesiZL, 2011.01.13 08:53.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerencsére nem így történt! A pátkai aluljárót sülyesztették, így a tűzoltó autó is átfér alatta - mert ez volt a kifogás. Azóta is - igaz ritkán - de van néha tehervonat.
De így küzdjön egy vasutat szerető a vasútért, ha a helyiek ezt mondják.
Korábban írtam: az integrált közösségi közlekedésben nem vagyok biztos, hogy alapesetben a vasút a nyerő.
Sokat kell dolgoznunk - járművek, legalább 60 km/h pályasebesség, normális ráhordás, stb., hogy esélye legyen a vasútnak.
Lepesi ZL
 
Előző Első    ... [ 412 ] [ 413 ] [ 414 ] [ 415 ] [ 416 ] [ 417 ] [ 418 ] [ 419 ] [ 420 ] ...   Utolsó Következő