Hegyfalu
Sanya, 2011.01.07 18:18.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hegyfalu állomás kezdőponti oldalán ez az épület, a vágányok felőli oldalán volt volt a váltókezelők szolgálati helye. Biztosítóberendezés átépítése után a váltókezelői szolgálat megszűnt, a váltókezelői szolgálati részén az ajtót befalazták és a szolgálati lakás részévé vált.
|
|
|
Mór
matteo, 2011.01.07 18:15.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem a Pusztavámit is jelölte ez nem az volt.Ez kicsit délebbről ágazott ki és Csákberény/Gánt felé ment.
|
|
Mesterháza-Tompaládony
Sanya, 2011.01.07 18:02.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Valamikori vasúti híd Hegyfalu és Mesterháza- Tompaládony között a mostani 84 számú főútvonali útátjáró előtt.
|
|
|
Mesterháza-Tompaládony
Sanya, 2011.01.07 17:52.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ezen a helyen volt a 84-es számú fő útvonali út átjáró, ahol egy nagyon szerencsés autóbusz ütközéses baleset történt 1973-ban.
|
|
|
Kazincbarcika
isti001, 2011.01.07 16:54.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
ma már úgy lehet eljutni Miskolctól Kazincbarcikáig hogy barcikáig villamos ingavonat megy, és kazincbarcikától bz-mot indul Ózdra.
|
|
Barosstelep
Põcze Bence, 2011.01.07 16:10.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Olyan szép megálló volt ez, de nem vigyáztak rá... Lényegében az EU-s pénzt elherdálták, csak nem tudom, ezzel ki fog elszámolni. Mert az egy dolog, hogy vannak a rongálók, de ennyi erővel semmi se építsünk. Bizony az őrzés hozzátartozott volna az építkezéshez. Megint egy tipikus magyar megoldást láthatunk.
Egyébként az egy dolog, hogy a kijelzőket leszedték, de a hangos miért nem működik? Azzal mi a gond? Vagy csak valaki lusta működtetni?
|
|
Nagytétény-Diósd
Põcze Bence, 2011.01.07 16:05.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
"Nagytétény-Diósd végzi a páratlan vonatok utastájékoztatását Barosstelep és Budatétény megállóhelyeken is."
Barosstelepen újra van tájékoztatás? Mikor legutóbb ott voltam, nem volt semmi, valamiért a hangos sem működött (a kijelzőkről nem is beszélve, ugyanis azok már rég le vannak szerelve).
|
|
Érd felső
pbence, 2011.01.07 16:02.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyon érdekesek a régi Érd felsőt és alsót ábrázoló képek. Én élőben nem nagyon láttam őket (legfeljebb a vonatból, de már nem emlékszem), mostanában viszont nap mint nap járok arra, és nagyon meglepő, milyen változások történtek. Ha valakinek esetleg van az itt található képeken kívül még képe a régi állomásról és megállóhelyről, kérem, küldje el azokat nekem e-mail címemre! (Gyakorlatilag bármennyit tudok fogadni.) Előre is köszönöm!
|
|
Budafok-Belváros
Petrás Bence, 2011.01.06 17:39.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az átnevezés ellenére a FLIRT-ek utastájékoztatója még mindig Budafok-Belvárost, Budafok-Hárost, illetve Budapest-Kelenföldet mond be.
|
|
Budapest-Kelenföld
Adani_, 2011.01.06 17:35.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sok értelme nem is volt átnevezni, miért jobb így?
|
|
Hűvösvölgy
Petrás Bence, 2011.01.06 17:34.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Két saját készítéső video a REMOT Mk45-2003-asról:
http://www.youtube.com/watch?v=1tDUnTKrY1k
http://www.youtube.com/watch?v=yxAtd0-2-iE
A felvételeket 2010. 12. 12-én készítettem.
|
|
Nagytétény-Érdliget
Aeslan, 2011.01.06 14:06.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Gondolom, főleg azért lett Nagytétény-Érdligetből Tétényliget, hogy ne keverjék a másik, szomszédos vonal Érdligetével.
|
|
Budafok-Belváros
Aeslan, 2011.01.06 14:03.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hát, az új tábla kinn van, az állomásépületen is, de még a régi is ott virít, pontosabban nem tábla, hanem csak ex-kivilágítható betűk.
|
|
Budafok-Albertfalva
Aeslan, 2011.01.06 14:00.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Dec.28-29-edike környékén firkamentesítették az épületet!!Egész tetszetős az új tábla!
|
|
Budapest-Kelenföld
beno, 2011.01.06 11:08.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás neve Kelenföldre fogyatkozott. Ezt úgy oldották meg, hogy LEVÁGTÁK az utastájékoztató táblákról a Budapest előtagot.
Igénytelen, csúnya, tipikusan magyar-mávos kontár munka. Gratulálok hozzá!
A felvételi épület egy új táblát kapott, az legalább nem lett összebarmolva...
|
|
Füzérkomlós
Oldalborda, 2011.01.05 22:57.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Emléktábla a kisvasút egykori végállomásán.
|
|
|
Kisbózsva
Oldalborda, 2011.01.05 22:55.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ama bizonyos áteresz - szerűség. Balra az egykori megállóhely és Pálháza, jobbra Nyíri - Füzérkomlós helyezkedik el.
|
|
|
Kisbózsva
Oldalborda, 2011.01.05 22:52.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kisbózsva egykori megállóhely 2009. 08. 18 - án. Füzérkomlósról nézünk Pálháza felé, az egykori bizonyos épület helyiek elmondása szerint bal oldalon állt. A fénykép készítésének helyén kis áteresz található. A nyomvonal a Nyíri - Bózsva közúttól idáig járható, innen a Nagybózsva - Pálháza közútig jellemzően nem.
|
|
|
Daránypuszta
mark_015, 2011.01.05 18:38.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Daránypuszta megálló 2009.10.25.-én
|
|
|
Bábonymegyer
mark_015, 2011.01.05 18:37.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A felvételi épület 2009.10.25.-én
|
|
|
Felsőmocsolád
mark_015, 2011.01.05 18:35.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Személyvonat Felsőmocsoládon..2009.10.25
|
|
|
Kisbárapáti
mark_015, 2011.01.05 18:33.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kisbárapáti rakodó vágány...2009.10.25.-én
|
|
|
Parndorf Ort
Cseke Zoltán, 2011.01.05 16:13.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Magyar neve: Pándorfalu megálló
Forrás: http://www.fvm.hu/main.php?folderID=2235&articleID=15931&ctag=articlelist&iid=1
|
|
Tápiószecső
László, 2011.01.05 13:56.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nemrégiben jártam Tápiószecsőn egy éjjeli órában és láttam hogy ott aludt egy szerelvény kissé meglepődtem hiszen nem gondoltam volna h ott is szokott valaki ennek nem tudja az okát?
|
|
Tab
Traxx, 2011.01.05 11:37.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez a kiágazás Gyurgyókapusztán van? Erre lehetett a Gyurgyókapusztai megálló?
|
|
Répcevis
Lennon15, 2011.01.04 22:11.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Augusztusban jártam erre.
|
|
|
Köpcsény
andras1, 2011.01.04 20:35.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Közvetlenül a határvonal mellett a község helységnévtáblája és az állomásánál a szintbeni vasút - közút kereszteződés. A határvonal melletti terület szinte centiméterre pontosan be van osztva és ki van használva / be van építve mindkét oldalról. Most már nagy a jószomszédság a két ország között, de két évtizede kemény szögesdrót és műszaki zár volt e helyen, szinte lőttek egymásra. A Google Föld programmal jól lehet látni az elhagyott bunkereket, lőállásokat a környéken. Sokkal feszültebb volt a kapcsolat a két ország között, mint a már akkor is a sógorsági viszonyban lévő Ausztria és Magyarország között.
Kép forrása : Panoramio
|
|
|
Dömsöd
netuddki, 2011.01.04 15:07.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pedig Apaj azt többször is kérte a MÁV-tól. Még úgy is, hogy Dömsöd-Apaj lett volna a név. Fontos is lett volna, hiszen Apajon jelentős a turistaforgalom. Még a most elvégzett felújítást, víz és gázbevezetést is elvégezte volna a MÁV helyett.
netuddki
|
|
Dömsöd
ranger, 2011.01.04 14:18.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomások, megállóhelyek elnevezése attól függ, hogy melyik település közigazgatási területén vannak és ez az állomás Dömsöd közigazgatási területéhez tartozik, bármilyen furcsa is :)
Azt viszont nem tudom, hogy két település nevét viselő megállóhely, állomás elnevezésére van e valamilyen szabály, előírás pl. Iklad-Domony megállóhely, amely két külön egymáshoz közel lévő település neve.
|
|
Pereces
raps, 2011.01.04 13:14.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pereces. A megszűnt kisvasút állomásépülete. Egykor jelentős forgalmat bonyolított le. Környezetében az egykori töltés vonala a Pereces-patak mellett végig jól követhető. Később az épületben pékség működött. Az egykori vonal, másik épen megmaradt épülete. A kép készítésének dátuma: 2010 04.04.
|
|
|