Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 422 ] [ 423 ] [ 424 ] [ 425 ] [ 426 ] [ 427 ] [ 428 ] [ 429 ] [ 430 ] ...   Utolsó Következő

Gősfa    ROCOman, 2010.12.13 18:57.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pusztán, hogy a történet bonyolódjon a mellékelt térképrészleten (1958-ból) semmi sem jelöli, hogy itt lett volna megállóhely. oli_b egyik fotóján látható útátjáró és híd a térképen is felismerhető.
 
Győri ipartelepek    szvdom, 2010.12.13 12:25.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem ugyanaz Gyor-Gyarvaros es Gyori ipartelepek. Ezt Gyor-Gyarvaros oldalan mar egyszer tisztaztuk, itt egy scann egy regi menetrend allomasnevmutatojabol, ahol mindket allomas letezett.
 
Kecskemét KK    ROCOman, 2010.12.13 11:00.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az utolsó üzemnapról egy összeállítás olvasható a vonatmagazinon: http://www.vonatmagazin.hu/2010/12/egy-eve-szunt-meg-a-forgalom-a-kecskemeti-kisvasuton/#more-21828
 
Hűvösvölgy    Petrás Bence, 2010.12.12 19:14.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
REMOT Mk45-2003 a fűtőházban.
2010. 12. 12.
 
Érdliget    Petrás Bence, 2010.12.12 19:12.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
5341 029-6 Érdligeten.
2010. 12. 12.
 
Gyékényes    Lennon15, 2010.12.12 17:39.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jó hírem van!

Igaz, csak ideiglenes menetrenddel, de továbbra is megmarad a magyar-horvát kishatárforgalom!

http://www.mav-start.hu/hirek/hir.php?mid=14d036bb121903
 
Aba-Sárkeresztúr    Útember, 2010.12.12 16:30.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Úgy tudom hogy 2010.12.12.-től ujra van személyforgalom a vonalon!!!
Ha jól emlékszem napi 8 bz közlekedik Sárbogárdra és vissza!
 
Algyő    Padre, 2010.12.12 11:36.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valamikor az épület sátortetős volt, erről szeretnék képeket, ha bárkinek van, ill. volt Vásárhely-Algyő között kisvasút (a földben még találhatók síndarabok), a MOL-IPV helyén volt az átrakó, erről is, ha bárhol létezik. Ott lakom, ezért érdekel, de hiába keresgéltem a neten. Egyébként nagyon örülök a honlapnak, gratula.
 
Nagykónyi    doctrix, 2010.12.11 16:13.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyapám volt itt az állomásfőnök olyan 1983-ig. A lányai - a lentebb említett Márti és anyám, Kati - imádták a helyet, ált.suliban mi is rengeted időd töltöttük ott. Van néhány régi fotónk, beszkennelem majd őket.
 
Szentgotthárd    Alacc, 2010.12.11 12:56.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Végre ez egy villamosított határállomásunk lett.Körülbelül 2011. júniusában már 120km/h-ra lesz emelve az engedélyezett sebesség, úgyhogy jelentős minőségi javulásra lehet számítani.
 
Zajta    Gyõrfi Anikó, 2010.12.11 12:35.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
December 12-től újra járnak a vonatok a Fehérgyarmat-Zajta útvonalon :) :)
 
Orosházi tanyák    Lajosbácsi, 2010.12.10 23:30.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A közelmultban személyesen jártam ezen az állomáson: Elszomoritó amit most lehetett látni: Agalambpiszok csak szaporodott azóta. Hát tényleg nem lehet tenni az ellen hogy ne igy nézzen ki.,???
 
Fertőújlak    Toe-Cutter, 2010.12.10 07:19.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!Ezt az állomást az idén tavasszal vandálok szétverték!Megdöbbenve láttam,mert egyhónappal korábban ottjártamkor még minden rendben volt.Egy hónap múlva totális a pusztulás!!!
 
Paládicspuszta    Endre, 2010.12.09 21:56.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Szolnok bejáraton álló tehervonatot vitte 424-es. Emiatt lett feltartóztatva a térközjelzőnél a másik, 411-essel továbbított teher, és ebbe rohant bele a szentesi személy, élén egy 328-assal.
(M43 már csak azért sem lehetett, mert azokat csak 1974-ben kezdték szállítani Magyarországnak).
Bárdos Imrétől kicsit részletesebben:
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=77624003&t=9036868
 
Rákosfalva    Bamboo, 2010.12.09 21:32.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az Örsön a vágányokkal párhuzamosan áll egy nagy panelház. A képen pedig a vágányokra merőlegesen állnak a házak (több db). Ez egyértelműen Rákosfalván készült fotó! A felsővezetéktartó oszlop ne tévesszen meg, ez még a 90-es évek elején is állt. (kereszttartóra gondolok) Üdv:
Bamboo
 
Szár régi    Domján György, 2010.12.09 09:59.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
CsE hozzászólásához:
Szár vasútállomás a mai Szárligeten volt, amiről CsE ír az a Szár megálló volt, ami nem zárja ki az irodahelyiséget és a többi említett "berendezést".
 
Taksony    ROCOman, 2010.12.08 21:09.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egykori HÉV vonalról némi információ itt: http://www.bhev.hu/videok/index.php#19970414
 
Máza-Szászvár    Train Station, 2010.12.08 16:55.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
IR 788 (Dombóvár-Kiskunhalas) érkezik Dombóvárról.Az IR vonatok december.12-től Bajáról indulnak.Dombóvárról személyvonati csatlakozás lesz biztosítva.
 
Nagymányok    Train Station, 2010.12.08 16:53.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Újra lesz termelés a nagymányoki brikett gyárnál.Vajon az iparvágányt felújítják?A gyár ugyanis eléggé eldugott helyen van,kamionnal nem könnyű megközelíteni.
A képen az iparvágány látható ahogy Nagymányok,Bányatelep felé kanyarog.
A kép 2009 nyarán készült.
 
Baja    Train Station, 2010.12.08 16:46.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A MÁV okosságának köszönhetően az IR-vonatok Bajáig közlekednek.A Dombóvárra tartók átszállásra kényszerülnek.A dombóvári vonatok vélhetően Bz-k lesznek.
 
Tokod    Garamvölgyi Ádám, 2010.12.08 16:42.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyjából egy éve jelenkezett igény, akkor meg is csinálták az iparvágányt és a dácsia vitt ki 3 kocsit, amik kb egy hetet voltak kint. Úgy látszik valaki meggondolta azóta magát...
 
Szár régi    CsE, 2010.12.08 16:33.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A régi nyomvonalon, melyet 1979-80 környékén szüntettek meg, volt Szárnak saját vasútállomása, váróval, irodával, mellékhelységgel.

(Domján György bejegyzésével ellentétben, mely szerint az a mostani Szárliget helyén állt, ez inkább Bicske irányában volt, a Kálvária hegy vonalában)

sőt, még bakterház is volt, kb. 1,5 km-re az állomástól, Tatabánya irányában. és az egyik bejegyzésben említett régi híd a mi kertünk végében áll. nem csak a vasút, mi is elköltöztünk.
 
Paládicspuszta    Train Station, 2010.12.08 16:16.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tudtommal a személyvonatot vitte 424-es.A tehervonatot M43-as vitte.Egy könyvemben van is kép a balesetről.
 
Rákosfalva    Modiners, 2010.12.08 15:00.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bamboo kockaköves képével kapcsolatban:
ez a hely a mai Örs vezér tér. 1956 oktober 25-26 köröl ott a villanyoszlop mellett néhàny fegyvertelen ember àcsorgot. A Keleti felöl egy AVO-s teherauto érkezett és a rajta lévö katonàk minden ok nélkü az emberek közé löttek.
Két halott maradt a földön.
 
Hajdúböszörmény    alkonya, 2010.12.08 09:54.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Néha ilyen Sulzer is megfordul itt.
 
Hajdúböszörmény    alkonya, 2010.12.08 09:49.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezen a vonalon a 90-es években még Csörgők is jártak.Ma már csak Bz-k.Ha jól tudom.
 
Kaposdada    Gyenes Sándor László, 2010.12.07 22:01.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
9 család megállóhelye lehetne.Kerékpár út van a sín helyén.A portám hatalmas fenyőfái emlékeznek az előttük álló megálló és wc épületére.Rózsi néni,Sipos Kálmán, Lóki család eltávozott lelke örökre őrzi ezt a megszünt vasút megállót
 
Tokod    Kozma, 2010.12.06 21:46.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
kár érte, mert szerintem egy hét alatt kipucolnák a pályát, gondolom egy 50 talpfát kellene cserélni, de hát ez filléres dolog lenne. Láttam már ennél sokkal rosszabb állapotú iparvágányt kigányolni.
De igény lenne rá, vagy az sincsen?
 
Tokod    Garamvölgyi Ádám, 2010.12.06 18:05.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem érinti azt a részt. Teherforgalom volt a megmaradt részen, a fatelítőbe 5-6 éve, illetve korábban a Gemini fatelepre jártak ki.
 
Nagytétény-Érdliget    Dávid, 2010.12.06 17:41.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A menetrendváltás után Tétényligetnek fogják hívni.

 
Előző Első    ... [ 422 ] [ 423 ] [ 424 ] [ 425 ] [ 426 ] [ 427 ] [ 428 ] [ 429 ] [ 430 ] ...   Utolsó Következő