Szombathely-Rendező
zsolesz, 2009.05.18 12:42.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Panorámakép a rendezőről a végpont felé tekintve
|
|
|
Szombathely-Rendező
zsolesz, 2009.05.18 12:39.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A végponti oldalon található I.sz.állítóközpont
|
|
|
Szombathely-Rendező
zsolesz, 2009.05.18 12:36.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A "Mosó"-n természetesen a személykocsik külső tisztítását végzik
|
|
|
Szombathely-Rendező
zsolesz, 2009.05.18 12:34.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A XIII. vágány azaz a "Mosó"
|
|
|
Szombathely-Rendező
zsolesz, 2009.05.18 12:30.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Rendezőpályaudvar végponti oldalán. A kép jobb oldalán az Újkihúzó vágány, bal oldalon a manapság javításos, fővizsgás kocsik tárolására használt ún. "Sertés egyenes" láthetó. A kettő közti rakodóterületet főként őszi forgalomban répa lerakására, rakodására használják, használták.
|
|
|
Szombathely-Rendező
zsolesz, 2009.05.18 12:22.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Rendezőpályaudvar kezdőponti, Személypályaudvar felőli oldala a 3.sz. futóőrhellyel és a III.sz.állítóközponttal.
|
|
|
Szombathely-Rendező
zsolesz, 2009.05.18 12:17.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Rendezőpályaudvar 1961-es gyártású biztosítóberendezése, amellyel a rendezőpályaudvari rendelkező forgalmi szolgálattevő a személypályaudvari főrendelkező forgalmi szolgálattevő által kijelölt vágányút beállításához, és a főjelzők kezeléséhez hozzájárulást ad.(Csak a rendezőpályaudvart érintő menetek esetén!!!)
A kép készítésekor éppen tehervonat járt ki a rendező VII.sz.vágányáról Ják-Balogunyom állomás(Szentgotthárd)felé.
|
|
|
Szombathely-Rendező
zsolesz, 2009.05.18 12:03.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A forgalmi iroda előtt állva, de most a kezdőpont(azaz a Személypályaudvar) felé fotózva
|
|
|
Szombathely-Rendező
zsolesz, 2009.05.18 12:01.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A forgalmi iroda előtt állva, a végpont felé tekintve
|
|
|
Szombathely-Rendező
zsolesz, 2009.05.18 11:54.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mellékvágányok, háttérben a rég nem használt daruval
|
|
|
Szombathely-Rendező
zsolesz, 2009.05.18 11:46.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Rampa(oldal-és homlokrakodó)
|
|
|
Konyári Sóstófürdő
Lennon15, 2009.05.18 10:14.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomásépületet elbontották!
|
|
Lázi
Lennon15, 2009.05.17 21:22.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A közeli átjáróóból nézünk a megálló illetve Tápszentmiklós felé.
|
|
|
Lázi
Lennon15, 2009.05.17 21:19.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az egykori padok maradványai.
|
|
|
Lázi
Lennon15, 2009.05.17 21:18.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Veszprémvarsány felé nézünk.
|
|
|
Lázi
Lennon15, 2009.05.17 21:17.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kandelláberek maradtak.
|
|
|
Lázi
Lennon15, 2009.05.17 21:16.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épület helye. Valószínüleg a győrasszonyfaival egy időben került elbontásra.
|
|
|
Murakeresztúr
szvdom, 2009.05.17 20:57.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A deltát használják, mikor arra gyalogoltunk egy hónapja, fényesek voltak a sínek. Az állomásfelé menőnél mindkét ív létezik, a belsőt használják a személyvonatok, a külsőt tehervonatok. A 80 km/h-s kitérő választ nem tudom.
|
|
Szigetvár
szvdom, 2009.05.17 20:44.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Semmiképp. A vonalat a Pécs-Barcs Vasút építette (1868. máj. 6.), a Déli vasút Zákány felől csak Barcsig építkezett (1868. szept. 1.).
|
|
Ják-Balogunyom
szvdom, 2009.05.17 20:25.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az, hogy nincs jel, azt jelenti, hogy korlátozás nélküli (értsd időben és távolságban is korlátozás nélküli) jegykiadás van. (Ugyanúgy, mint a menetrendkönyv jelölése szerint.)
|
|
Tiszafüred
félix, 2009.05.17 20:07.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
6-vágány az öt hat lezárt a többin mind jár vonat
|
|
Klementina
szvdom, 2009.05.17 18:43.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Jogos. Mostantól megálló-rakodóhelyként tartjuk nyilván.
|
|
Őrtilos
szvdom, 2009.05.17 18:41.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ezt még nem tudjuk biztosan, lehet, hogy az épülettől balra álló, földszintes lakóépület volt a régi felvételi épület.
|
|
Lázi
Lennon15, 2009.05.17 16:37.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épületet elbontották!
|
|
Tiszafüred
modell13, 2009.05.16 23:04.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sziasztok meg tudnátok mondani hány vágányu ez az állomás?Mert le szeretném modellezni!!!!!!
|
|
Pusztamonostor
Forgalmista, 2009.05.16 22:04.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
jelfogó berendezés 3. és egyben utolsó rész...
|
|
|
Pusztamonostor
Forgalmista, 2009.05.16 21:59.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
jelfogó berendezés 2. rész...
|
|
|
Pusztamonostor
Forgalmista, 2009.05.16 21:55.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
a jelfogó berendezés 1. rész...
|
|
|
Pusztamonostor
Forgalmista, 2009.05.16 21:50.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
És íme a síntörés...
|
|
|
Pusztamonostor
Forgalmista, 2009.05.16 21:48.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomáson K69 típusú berendezés üzemel. Jelenleg munkanapokon személykereszt lebonyolítása folyik óránként. Az első vágányon keletkezett egy síntörés melyet nem fognak kijavítani.
|
|
|