Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 615 ] [ 616 ] [ 617 ] [ 618 ] [ 619 ] [ 620 ] [ 621 ] [ 622 ] [ 623 ] ...   Utolsó Következő

Bóly    Cshaweska, 2009.05.15 18:44.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Elvileg Bólyból visznek cukorrépát Magyarbólyon át Horvátországba.Az állomáson található egy iparvágány kiágazás is amin a cukorrépa-fordák közlekednek.(Általában M62-essel)
 
Nagynyárád    Cshaweska, 2009.05.15 18:38.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
5.kép
 
Nagynyárád    Cshaweska, 2009.05.15 18:36.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
4.kép
Ekkor még VOLT sorompókezelés a megállóban.
 
Nagynyárád    Cshaweska, 2009.05.15 18:30.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
3.kép
 
Nagynyárád    Cshaweska, 2009.05.15 18:29.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2.kép
 
Nagynyárád    Cshaweska, 2009.05.15 18:29.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy MD-s különvonat járt 2-3 éve a 65-ös vonalon Pécs-Nagynyárád vonalon (tárolás miatt Mohácsig ment)
Ezek a képek ekkor készültek.
 
Martonvásár    benyoo, 2009.05.15 18:21.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
hát ami az átépítést illeti, én minden reggel vonattal megyek, és nem sok aktivitást látok a "munkásokban"!
 
Balatonakali-Dörgicse    vasútfan, 2009.05.15 17:39.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tök jó az állomás és én itt laktam!És el ne higgyétek hogy ami Budapest-déli pu-ról induló vonat tapolcára hogy nem áll meg!El ne higgyétek!
 
Kőszeg    zsolesz, 2009.05.15 15:11.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Helyreigazításul, és elismerve tévedésemet...
Ez itt már tényleg a váróterem !!! :-)
 
Kőszeg    zsolesz, 2009.05.15 15:08.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönöm a helyreigazítást "dezso", valóban igazad van !!!
 
Martonvásár    christy01, 2009.05.15 13:07.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azt nem tudja valaki, mi lesz a parkolóval? Sokan járunk oda autóval, és félő, hogy egyik reggel majd nem tudunk leparkolni...
 
Mezőzombor    András, 2009.05.14 23:19.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezen állomásig kétvágányú Budapesttől a 80-as vonal. A jobb vágány egyenesben megy tovább Nyíregyházára, csak kérdés, hogy van-e nagy sebességgel járható hosszú váltó a Nyíregyháza felől jövő és a helyes vágányra tartó vonatok számára az állomás K-i, azaz végponti oldalán ?
 
Murakeresztúr    Erik777, 2009.05.14 21:25.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Van vkinek képe a régi indóházról?
 
Porva-Csesznek    borsosgabi, 2009.05.14 19:59.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Amennyiben meg szeretnél hóditani egy lányt, ide kell elvinned!!! Nálunk bejött. Immár 12 éve ismerkedtem meg itt a férjemmel, azóta is rendszeresen eljövünk ide. Ezt a csodát, nyugalmat nem lehet megunni. Ha csak eleged van a mindennapok nyüzsgéséből, és lazitani akarsz, itt a helyed!!!
 
Mátraballa    vasutas, 2009.05.14 19:07.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Remélem a Mátraballa tábla helyére egyszer felhúzzák a Kókát!
 
Mezőzombor    DB 101, 2009.05.14 16:51.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A masodik vagany a nyolcvanas evek közepeig volt meg ,de elötte mar sokaig nem hasznaltak ( es nem tartottak karban ) a Szerencs felöl baloldali vaganyt.Trianon utan okafogyotta valt a duplavagany . Korabban negy fövonal agazott el belöle.
 
Drávasztára-Zaláta    blzs, 2009.05.14 11:52.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szia!
2007 nyarán barangoltam ezen a vidéken. A Dráváig terveztem a gyalogos túrámat. Sajnos beborult az ég és az amúgy is már estébe hajló idő meghiúsította, hogy eljussak az állomásig ill. a Dráváig. Az épületig nem jutottam el de a közelében lehettem, mintha derengett volna valami a bokrok között.... Visszafordultam. Persze mire kiértem a főútra majd utána Sósvertikére addigra némileg világosabb lett. Sósvertikén beszéltem egy helyi idős bácsival, aki sokat mesélt a vasútról és a Dráva menti életről. Az ő elbeszélése és egy régi vasúti térkép alapján tájoltam be az épület helyét – persze, lehet, hogy kicsit pontatlanul. Csak ajánlani tudom mindenkinek a környék bejárását. Ha vasúti műtárgyakat is szeretne fotózni, akkor menjen kora tavasszal, amíg nem indul be a természet.
A megmaradt hídról egy fotó, csak vakuval, mert már erősen szürkület volt.
 
Dorog    Smidi, 2009.05.14 11:34.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gyerekkoromban dorogi lévén rengeteget jártam vonatot nézni az állomásra és a környékére. Ekkor, az 1980-es évek végén, a 90-es évek elején csodálattal néztem a csörgők által vontatott és tolt szerelvényeket, a mozdonyokon a "Hámán Kató" biztos sokak számára nosztalgikus. A vonatok emlékeim szerint akkor még néha 5 kocsival, később több éven át 4-el, még később 3-al közlekedtek. A nagy módszerváltás után pár évvel aztán szépen elkezdték rongálni, graffitizni a vonatokat és az állomást! Ezek után az ezredforduló táján megélt Bzmot korszak (InterPicivel együtt) mosolyogtató volt... Nosztalgiával ültem újra 2003 táján a "kék" vonatra, ámulattam hallgattm egy műszaki okból történő megállás után az elindulását a csörgővel a csabai alagútban és néztem ki a tolt szerelvény utolsó vagonjából nézve előrefele a szűk kanyarokban "kígyózó" kocsikat a vezér visszapillantójával, hátul a csörgővel... Az állomásról: egykor volt komoly rendezőpályaudvar komoly teherforgalommal, élettel, számtalan alkalmazottal, számos családot eltartva. Most csak a jövőben reménykedhetünk, hiszen az utóbbi pár évben emelkedik a személyforgalom!
 
Drávasztára-Zaláta    kempelen, 2009.05.14 11:31.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Blzs!

Minden tiszteletem a tiéd, de az állomás inkább kicsit távolabb van a jelölt hídtól. Sokkal közelebb az árvizi töltéshez. Legalábbis így él emlékezetemben a 2003. évi ottlétem után történt "feltérképezés" alapján.
Amúgy szép munka!
Kint voltál a Drávára felvezető híd romjainál is?
 
Lovasberény    kempelen, 2009.05.14 11:27.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
...de tegnapelött készült.
 
Drávasztára-Zaláta    blzs, 2009.05.14 11:24.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy térkép a könnyebb eligazodás érdekében. Fekete négyzet jelöli a volt állomás épületének a helyét. A térképen jól látszódik a régi nyomvonal egészen a Dráváig. Régebben a vasút vonala volt a megyehatár Somogy és Baranya között. Az állomásépület somogyi oldalon volt. Emeletes épület volt, a háborúban találat érte és utána az emeletet már nem építették újjá.
Rózsaszín jelzésnél található a 100 méteres híd maradványai. A sárga jelzésnél található egy kisebb híd.
Régebben a két falu között nem volt út, a vasútállomásra is csak földút vezetett. A régi menetrend 3 ill. 7 km írt távolságnak. A régi Dráva híd pillérei alacsony vízálláskor kilátszódnak a vízből.
 
Gyula-Jánoszug    Adani, 2009.05.14 09:45.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az esőbeállóról eltűnt a tábla. Múlt héten hétfőn jártam arra, képeket is teszek majd be.
 
Poroszló    m62191, 2009.05.14 09:30.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Áruforgalom nincs...
 
Vértesboglár    cshaweska, 2009.05.14 08:41.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás a Csaplári erdőben volt.
A sinek még megtlálhatóak?Vgay bozótnőtt rájuk?
 
Drávasztára-Zaláta    cshaweska, 2009.05.14 08:27.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület Zalátához vgay Drávasztárához van közelebb?
Honnan érhető el?Közel van az OH?
 
Murakeresztúr    András, 2009.05.13 22:29.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Google műholdképén jól látszik a murakeresztúri delta. Ez ügyben három kérdés :

- a balra, Horvátország felé menő ág használatban van ? Járható egyáltalán ?
- a jobbra, az állomás felé menő oldalon két vágány látszik. Létezik mindkettő, vagy csak egy átépítés és ívkiigazítás nyoma van a képen? -- Murakeresztúr állomáson az emlékezetem szerint hosszú, 80 km/h sebességre alkalmas váltóval ágazik ki a Gyékényes felé menő vágány. Ez így van ?
 
Murakeresztúr    Dénes, 2009.05.13 20:52.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Murakeresztúr drága állomása amire annyí keresztúri ember büszke volt mert ez egy szuper munkahely volt annak idején itt aztán zajlott az élet itt olyan forgalom volt hogy alig birták a dolgozók szusszal most meg csak döglődi az egyész vége a szép időknek.
 
Hortobágy    Andrasimre15, 2009.05.13 20:51.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
MD-k keresztje Hortobágyon. Ilyen már régen volt... Forrás:http://www.railfaneurope.net/pix/hu/diesel/dmu/MDmot/Btx020-039/Btx_024ho.jpg
 
Tiszafüred    Andrasimre15, 2009.05.13 20:48.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A már sajnos megszüntetett Eger-Debrecen gyorsvonat keresztje Tiszafürednél. Forrás:http://www.railfaneurope.net/pix/hu/diesel/dmu/MDmot/3030-3042/MDmot-3038_-Tiszafured-.jpg
 
Belezna    Dénes, 2009.05.13 20:42.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez a beleznai megálló ez egy olyan szép rendezet mindig tiszta volt rendbe volt tartva aztán egyszercsak elköltöztek innen és akkor feltörték mindent elvittek ami mozdítható volt és aztán lebontották most meg egy kis tábla jelzi a helyét ez egy nagy szemétség.
 
Előző Első    ... [ 615 ] [ 616 ] [ 617 ] [ 618 ] [ 619 ] [ 620 ] [ 621 ] [ 622 ] [ 623 ] ...   Utolsó Következő