Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 615 ] [ 616 ] [ 617 ] [ 618 ] [ 619 ] [ 620 ] [ 621 ] [ 622 ] [ 623 ] ...   Utolsó Következő

Gyula-Jánoszug    Adani, 2009.05.14 09:45.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az esőbeállóról eltűnt a tábla. Múlt héten hétfőn jártam arra, képeket is teszek majd be.
 
Poroszló    m62191, 2009.05.14 09:30.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Áruforgalom nincs...
 
Vértesboglár    cshaweska, 2009.05.14 08:41.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás a Csaplári erdőben volt.
A sinek még megtlálhatóak?Vgay bozótnőtt rájuk?
 
Drávasztára-Zaláta    cshaweska, 2009.05.14 08:27.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület Zalátához vgay Drávasztárához van közelebb?
Honnan érhető el?Közel van az OH?
 
Murakeresztúr    András, 2009.05.13 22:29.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Google műholdképén jól látszik a murakeresztúri delta. Ez ügyben három kérdés :

- a balra, Horvátország felé menő ág használatban van ? Járható egyáltalán ?
- a jobbra, az állomás felé menő oldalon két vágány látszik. Létezik mindkettő, vagy csak egy átépítés és ívkiigazítás nyoma van a képen? -- Murakeresztúr állomáson az emlékezetem szerint hosszú, 80 km/h sebességre alkalmas váltóval ágazik ki a Gyékényes felé menő vágány. Ez így van ?
 
Murakeresztúr    Dénes, 2009.05.13 20:52.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Murakeresztúr drága állomása amire annyí keresztúri ember büszke volt mert ez egy szuper munkahely volt annak idején itt aztán zajlott az élet itt olyan forgalom volt hogy alig birták a dolgozók szusszal most meg csak döglődi az egyész vége a szép időknek.
 
Hortobágy    Andrasimre15, 2009.05.13 20:51.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
MD-k keresztje Hortobágyon. Ilyen már régen volt... Forrás:http://www.railfaneurope.net/pix/hu/diesel/dmu/MDmot/Btx020-039/Btx_024ho.jpg
 
Tiszafüred    Andrasimre15, 2009.05.13 20:48.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A már sajnos megszüntetett Eger-Debrecen gyorsvonat keresztje Tiszafürednél. Forrás:http://www.railfaneurope.net/pix/hu/diesel/dmu/MDmot/3030-3042/MDmot-3038_-Tiszafured-.jpg
 
Belezna    Dénes, 2009.05.13 20:42.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez a beleznai megálló ez egy olyan szép rendezet mindig tiszta volt rendbe volt tartva aztán egyszercsak elköltöztek innen és akkor feltörték mindent elvittek ami mozdítható volt és aztán lebontották most meg egy kis tábla jelzi a helyét ez egy nagy szemétség.
 
Belezna    Dénes, 2009.05.13 20:37.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én murakeresztúri vagyok szinte minden nap járok erre. Emlékszek még hogy ez a kis megálló milyen szép volt.
 
Szeghalom    Oldalborda, 2009.05.13 20:34.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ha minden igaz, a kisvasútról az emlékkiállítást a hónap végéig meghosszabbították, megtekinthető Szeghalom könyvtárában!
 
Görögszállás    Oldalborda, 2009.05.13 20:33.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szia,
kicsit távolabb ugyan, a Békés megyei Vésztőn és körzetében, de itt is az ütemes menetrendnek
köszönhetően jár InterPici rendes személyvonatként...
 
Füzesabony    Andrasimre15, 2009.05.13 20:29.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szokatlan hosszúságú személyvonat érkezett Debrecen felől az 1. vágányra. Forrás:http://www.railfaneurope.net/pix_frameset.html
 
Görögszállás    Andrasimre15, 2009.05.13 20:11.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az ütemes menetrend Kelet-magyarországi bevezetésével megszûnt az Inter Pici szolgáltatás, így a munka nélkül maradt IP-ket a (Nyíregyháza-)Görögszállás-Tiszalök vonalon alkalmazták, személyvonatként. A 402-es épp Görögszálláson várja az indulást Tiszalök felé. 2007.07.12.
Fotó: Tóth Béla tothbeci@gmail.com
Forrás:http://www.railfaneurope.net/pix/hu/diesel/dmu/Bzmot/InterPici/398-409/Bzmot-402_Gorogszallas_2007_07_12.jpg
 
Tiszalök    Andrasimre15, 2009.05.13 20:07.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tiszalök - Ohat-Pusztakócs viszonylatú személyvonat a 3. vágányon. Végtisztességként IP-k járnak.Ilyen körülmények között nincs esélye a vonalnak. Forrás: http://www.railfaneurope.net/pix/hu/diesel/dmu/Bzmot/InterPici/398-409/Bz_404tl.jpg
 
Kótaj    zsolesz, 2009.05.13 15:52.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt a kép...Kótaj zászlódíszben !!!
 
Fényes    mozes58, 2009.05.13 13:18.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pedig ezen a helyen régen 1944-46. között posta forgalom is volt.
 
Pusztaszakállas    VF, 2009.05.13 12:00.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szia Bea!
Részvétünk, évtízedeken át ismertük nagyapádat és a nagyszüleimmel is nagyon jóviszonyban voltak. Talán emlékszel még ránk, Szilágyi Kálmánék, én az egyik unokája vagyok, Varga Ferenc. Merre vagy, szoktál-e Bartába menni? Üdv, VF.
 
Hidas-Bonyhád    Attis, 2009.05.13 11:54.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!

Mit szóltok az ütemes menetrendhez? Nekem jó volt Bajára, bár most még annyi helyijárat sem megy ki, mint eddig. Kár, hogy elkerült a kereszt Mázára. Ja, és a Bátaszék felőli őrháznál már a forgalmista állítja a váltókat, egy kismotorral megy ki, elég mókás volt :). A hétvégén Mázán keresztül autóztam, FANTASZTIKUS a látvány!!! Ha vasutas lennék és választanom lehetne, Máza, v. H.-Bonyhád biztos az elsők között lenne...
 
Csárdaszállás    mozes58, 2009.05.13 11:12.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szeretném pontosítani a helység nevét,mert 1911-1928 között 'Köröstarcsa kitérö' volt a neve, amiröl bélyegzést is bemutatok. De még ezelött az 1859-ben megépült vasút idejében, a Középszállás nevet viselte a mai Csárdaszállás.
 
Erdősmecske    Cshaweska, 2009.05.13 10:07.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás milyen messze van a falutól?Személyforgalma magas volt?
 
Pörböly    Adani, 2009.05.13 08:30.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vujity Trvtko is írt az esetről az egyik könyvében nem is a balesetről első sorban hanem, h micsoda acsarkodás ment utána, mikor egymást taposták a kártérítésekért, h kinek mennyi jár.

Abbna volt az is, h több lassú is volt a vonalon, mert nem sokkal előtte volt felújítás a vonalon mikor kijavították a hibákat, de a lassújeleket nem vonták vissza, d e mivel jó volt pálya lehetett rajta menni 100-al is és mivel tudták, h jó a pálya mindenki ment is gyorsan a lassúkat nem betartva, de sosem szóltak érte. A hibás fénysorompó miatt meg kitúztek a többi mellé még egyet, és a többivel együtt rendelkezésben adták át a vezérnek, aki valószínűleg nem olvasta el.

A vonat amúgy késésben volt egyesek szerint a buszsofőr azért ment fel körültekintés nélkül mert azt mondta ismeri a menetrendet és tudja, h ilyenkor nem jön vonat ( azt hitte már elment).
 
Kápolnásnyék    fcs, 2009.05.13 00:02.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Felújítani, majd 2 év múlva elbontani?Hm...mutyi a köbön...és arról már ne is beszéljünk, hogy régi DV felvételi épület.Értékmegőrzés...áhh, minek az.
 
Pörböly    ödi, 2009.05.12 21:18.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a vonat és a buszvezető is hibázott a kressz szerint.mi ezt most elemezhetjük és átgondolhatjuk évekig honapokig,de a baleset egy másodperc alatt bekövetkezik.én is sofőr vagyok és még a leg éberebb ember is hibázhat,mert nem tökéletes senki.de akkor is a szabályok megsértése miatt,és a figyelmetlenség miatt történt meg.ahhoz hogy ne legyenek ilyen balesetek az összes közlekedőnek türelmesebbnek,lassabbnak,figyelmesebbnek kéne lennie.balesetek sajnos voltak és lesznek is,ez a kockázat a közlekedés része,de nagyrészük megelőzhető lenne.
 
Pörböly    Adani, 2009.05.12 18:16.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A balesethez még hozzájárultak a színes fémgyűjtők is, akik ellopták a fénysorompó akksiját ezért nem működött a fénysorompó. Legalább két hét eltelt azóta, h ellopták az akksit mégsem pótolták. Az eset után kezdték el lecserélni a fénysorompó akksikat speciálisra, ami másra nem jó ( előtte azért is lopták mert sima ólomakksik voltak, amik a kocsikba is vannak) és normaidőt i s megszabtak a fénysorompó megjavítására.
 
Ózd    raps, 2009.05.12 15:25.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen van.

 
Ózd    1047, 2009.05.12 15:23.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Van ezen az állomáson szolgálat??
 
Kápolnásnyék    Domján György, 2009.05.12 13:35.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Fejér Megyei Hírlap (2009. 05.12.)szerint a Budapest-Székesfehérvár vasútvonal felújítása keretében ezt a felvételi épületet lebontják és újat építenek helyette (ezenkívül Velence, Velencefürdő és Agárd felvételi épületei helyébe korszerű esőbeálló épül). Egy-két dolog azért érdekelne: miért kell Kápolnásnyéken újfelvételi épület, mitől korszerű egy esőbeálló bodé a meglévő felvételiépületek helyett? Úgy látszik nagyon gazdagok vagyunk, és MÁV-nál még mindig a "múltat végképp eltörölni" a jelszó, felháborító...
 
Lovasberény    kempelen, 2009.05.12 07:58.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Akár évtizedekkel ezelött is készülhetett volna...
 
Gyula    dan, 2009.05.11 21:03.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
én is olvastam az indóházat a szvörtan szerint igaz.
 
Előző Első    ... [ 615 ] [ 616 ] [ 617 ] [ 618 ] [ 619 ] [ 620 ] [ 621 ] [ 622 ] [ 623 ] ...   Utolsó Következő