Budapest-Ferencváros Nyugati r
raps, 2009.02.17 11:41.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Budapest-Ferencváros Nyugati rendező pályaudvar. Felvételi épület 2.
|
|
|
Budapest-Ferencváros Nyugati r
raps, 2009.02.17 11:40.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Budapest-Ferencváros Nyugati rendező pályaudvar. Felvételi épület. 2009 február 14.
|
|
|
Békéscsaba
laci, 2009.02.16 21:39.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
nem fog ki menni jaminba az aluljró sak ha van annyi pénzük de az hossz lenne nagyon
|
|
Kóny
Lennon15, 2009.02.16 20:00.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az új állomásépület a Soproni vasutas képeskönyv szerint Molnár Rudolf(UVATERV) tervei alapján épült 1953/54-ben.
|
|
Kóny
Lennon15, 2009.02.16 19:58.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez a kép a szüleim esküvője után készült 1984-ben a kónyi állomás győri felén található átjáróban. A képen látható az egykori tekerős sorompó.
|
|
|
Tolna-Mözs
Apci, 2009.02.16 14:34.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves Bene! Mözsön semmi nincs templomon, temetőn, iskolán, óvodán, postán, vállalkozásokon és 2300 EMRERen kívül. Tiszteletlen dolog olyat minősíteni, amit nem ismerünk. üdv. Apci (egy mözsi lakos)
|
|
Baja
Gábor16, 2009.02.16 14:22.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Amikor még rendszeres vendégek voltak erre felé az öreg ganz szerelvények.
a kép Baján készült.
forrás:http://www.railfaneurope.net/pix/hu/diesel/dmu/MDmot/3020-3029/MDmot-3024.jpg
|
|
|
Békéscsaba
Adani, 2009.02.16 11:14.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szerintem az közelebb áll a valósághoz, h távkezelt állomás lesz és majd Békéscsabáról vezérlik. A 129-esnek meg lesz egy váltója. Tiszatenyőn most még kézzel dobálják a váltókat, de elvileg ha megérkezik az új bizt. ber oda akkor Szajolból fogják kezelni. Kétpót és Nagylapost meg Mezőtúrról kezelik. Csárda is távkzelt lesz valszeg Gyoma fogja kezelni. Mezőberényt nem tudom, de lehet, h ott is ez lesz. Igaz Mezőberénybe ha minden igaz aluljáró is fog épülni, mert az EU ragaszkodik hozzá, a forgalom amúgy nem indokolja hiszen mivel a város szélén van a túloldalra csak az megy át, aki a vonatra akar felszállni. és csak két peron van. Olyan nagy forgalom sincs, h indokolt legyen. Békéscsabán Gyomán és Mezőtúron viszont kell.
Békéscsabán tuti lesz és ha minden igaz össze is kötik a buszossal, állítólag mikor a buszos épült akkor elkezdték a vasút felé építeni az aluljárót, de nem fejezték be viszont félkészen ott van az. Felmerült, h legyen az aluljárónak Jamina felé is kijárata, de ez tuti nem valósul meg, mert a teljes rendező alatt át kéne fúrni. Marad a Repülőhíd ( mondjuk nem ártana felújítani).
|
|
Székesfehérvár
Erik777, 2009.02.16 00:30.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A facsarnok sajnos már itt sincs meg, mint ahogy Nagykanizsán sem, pedig mennyit érne most.
Ez az új állomás nekem nem nagyon tetszik a győrivel együtt.
|
|
Vecsés
Kimo, 2009.02.16 00:21.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
nezem a kepeket es megszallnak az emlekek... ha barmi tortenik vecsesen, ertesitsetek! Jemenben nem tul sokat hallani
|
|
Békéscsaba
laci, 2009.02.15 21:47.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
figyelj én elhiszem lehet,hogy újra fog indulni a forgalom, de nem nagyon hiszem mert akkor nem szűnt volna meg a békésre menő vonal én is szeretném ha nem szűnne megde eszt hallottam, am remélem,h itt gyomán hamar készen lesznek, mert jó lenne és csabán is kezdenék az építkezést, csak az majd másfél év lesz mert az aluljárót, a nagy oszlopokat, aszt a sok villany vezetéket meg az állomás épületet felújítani meg még a sok váltót is megcsinálni(am tettem fel képeket kétpóról és szajolról majd nézzétek meg)
|
|
Fertőszentmiklós
Central, 2009.02.15 16:58.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az ÖBB egyik Talent típusú motorvonata az állomás petőházi oldalán.
|
|
|
Fertőszentmiklós
Central, 2009.02.15 16:53.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás felvételi épülete,és áruforgalmi raktára.
|
|
|
Hegykő
Petrás Bence, 2009.02.15 15:58.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megálló annak az útnak az átjárójában található, ami Hegykőt köti össze a 85. számú főúttal; a falutól kb. 2 km-re van.
A megállóban állomásépület nem volt, csak egy esőbeálló, valamint egy bakterház.
|
|
Hegykő
Petrás Bence, 2009.02.15 15:55.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hegykő mh. helye
2009. 02. 15-én.
|
|
|
Barátság
Petrás Bence, 2009.02.15 15:53.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Barátság állomás
2009. 02. 15-én.
|
|
|
Pécsbánya-Rendező
spf1, 2009.02.15 13:30.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Pécsi Hőerőmű, az állomás szomszédságában. Naponta átlagban 15-20 fával rakott kocsi érkezik az erőműnek, ezenkívül fűtőolaj irányvonatok is érkeznek időnként.
|
|
|
Pécsbánya-Rendező
spf1, 2009.02.15 13:26.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A felvételi épület az Edison út felől.
|
|
|
Pécsbánya-Rendező
spf1, 2009.02.15 13:24.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Már megint esik a hó.
|
|
|
Pécsbánya-Rendező
spf1, 2009.02.15 13:21.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pécsbánya- Rendező felvételi épülete 2009. 02. 14.-én délután.
|
|
|
Kiskunfélegyháza
Kovacs_Gabor_Matyas, 2009.02.14 20:47.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bzmot 240 Félegyházán- 2008. november 22.-én.
|
|
|
Salgótarján külső
Kovács Gábor Mátyás (Kiskov), 2009.02.14 19:11.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez különb épület mint a "fő" Salgói vasútállomás épülete.
|
|
Bicere
Adani, 2009.02.14 15:45.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ki van szögelve a váltó Gyula felé, és igen menetrend szerinti kereszt nincs, de rendkívüli esetekben szoktak ott keresztezni.
|
|
Békéscsaba
Adani, 2009.02.14 15:43.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szerintem Csárdaszállás és Murony olyan lesz mint Kétpó lesz egy egyszerű vágánykapcsolás. De nem is biztos, h megszűnnek mint állomások, hiszen eddig is megszűnhettek volna. Pusztapó és Csugar megszűnt, de ott azért volt a felújítás előttig állomás, mert egyvágányú pálya volt és kellett keresztezési hely. Nagylaposra szintén ezért volt szükség, kétvágányú pályán már nem kell, elég egy vágánykapcsolat mint Kétpónál. Csárdaszállásnál pedig már régóta megvan a kétvágányú pálya. Muronynál meg ugye ott a kiágazó békési vonal igaz most szünetel rajta a forgalom, de elvileg még újraindulhat, vagyis Muronynak is maradnia kell.
|
|
Békéscsaba
laci, 2009.02.14 13:41.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
nyugi mert majd el fognak jutni a felújítással csabára, mert itt nálunk gyomán már megkezdték ásni az aluljárót sok gép dolgozik és már a kábel tartó oszlopok is fel vannak álítva majd nem mindenhol gyomán, és majd szeptember 26 körül akarják átadni a mezőtúr-gyoma venalaszakaszt, következő felújítás neve gyoma-békéscsba lesz és és ha ott is végeznek akkkor már csbab állomás lesz a soros a felújításban(am csárdaszállás és murony megállóhelyként fognak üzemelni hallottam)
|
|
Mezőcsát
Lukács Lóránt, 2009.02.14 10:43.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bal oldalon a vonalra volt leginkább jelemmző jármű: a Bz "classic"
|
|
|
Mezőcsát
Lukács Lóránt, 2009.02.14 10:36.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Most pedig pár kép tőlem is az utolsó hónapokból a centenáriumi eseményről ahogyan én láttam.
|
|
|
Mezőcsát
Lukács Lóránt, 2009.02.14 10:28.52 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A váltókörzet az állomás végén, a miskolci kijárat felé nézve.
|
|
|
Mezőcsát
Lukács Lóránt, 2009.02.14 10:26.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomáshoz tartozó raktárépület.
|
|
|
Mezőcsát
Lukács Lóránt, 2009.02.14 10:24.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kijárat Miskolc felé
|
|
|