Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 349 ] [ 350 ] [ 351 ] [ 352 ] [ 353 ] [ 354 ] [ 355 ] [ 356 ] [ 357 ] ...   Utolsó Következő

Győr-Növényolajgyár    kerala, 2011.11.27 17:45.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Győr állomáson a B1-es váltóval ágazik ki az olajgyári vontatóvágány, ami a Mákosdűlőnek nevezett kis rendezőbe vezet. Ide MÁV személyzet hozta ki a kocsikat. Ezek a mai napig megvannak, bár használva nincsenek. Ebből a rendezőből ment tovább a vágány a tulajdonképpeni Olajgyárba, amit a gyár a saját gépével szolgált ki. Sajnos már sem a gyár, sem a Mákosdűlőből idáig vezető vágány nincs meg.
 
Győr    kerala, 2011.11.27 17:25.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A győri állomás első felvételi épülete, melyet 1855-ben adtak át. Ezt az épületet az állomás 1898-as kibővítésekor belevonták az új felvételi épületbe, ami a későbbi képeken jól megfigyelhető. Ekkor készült el a háziperon, és a két szigetperon az aluljáróval együtt, ami a történelmi magyarországon az első ilyen megoldás volt! (A jelenlegi "kijárati" aluljáró tulajdonképpen az eredeti átépítése.) Az állomás kibővítésének terveit a MÁV hírneves mérnöke, Pfaff Ferenc készítette.
 
Vámosgyörk    2Kuvik, 2011.11.27 11:08.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönöm. Ez leginkább szakmai ártalomból, agrármérnökként érdekelt.
 
Kőbánya-Kispest    ROCOman, 2011.11.26 22:31.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A gyorsforgalmi út régi hídjának, mely az állomás végponti oldalán a bejárati jelző és az első váltó között volt, robbantásos bontása miatt Kőbánya-Kispest és Pestszentlőrinc állomások között 2001.XI.10. 10.20 - XI.11. 4.20-ig mindkét vágány, míg 11.-én 4.20-9.00-ig a jobb vágány ki volt zárva a forgalomból.
 
Vámosgyörk    Garamvölgyi Ádám, 2011.11.26 08:38.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Üdv!

A Vámosgyörkön és Balmazújvárosban rakodott cukorrépát mind a kaposvári cukorgyárba viszik.
 
Barcs    pezsman, 2011.11.25 01:14.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az előző hozzászólásomat korrigálnom szükséges, mert az a döntés született, hogy a korlátozást mégsem vezetik be, így az említett gyorsvonatok minden nap közlekedni fognak.

http://www.youtube.com/watch?v=2xcxlJ-Z_q4&feature=player_embedded#!

Mekkora lenne:)
 
Hatvani kavicsbánya    Feri74, 2011.11.24 22:38.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2011.11.22.-én jártam a vonalon és szomorúan láttam hogy a vágányokat,felsővezetéket és a betonaljakat elbontották. A vasút nyomait a betonaljak helyéből lehet kikövetkeztetni és az ott maradt pár darab betonaljból. A váltó talpfáit,betonaljait meghagyták mementónak.
 
Miskolc-Tiszai    Sanya, 2011.11.24 20:32.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Raps:
Köszönöm az információt.
Megnéztem a Rendezői oldalon, kellemes meglepetés volt számomra hogy a Szombathely--Pinkafői vonalat szolgálta, amelynek a Magyar szakasza elsőként esett áldozatul a vasútvonal bezárásának.
Határőrként sokszor jártam a töltésen (Bucsu)
 
Miskolc-Tiszai    raps, 2011.11.24 17:50.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sanya! A képen az 5251-es számú gőzöst láthatod. A gőzösről közeli képet, valamint a hozzá tartozó emléktáblát lásd Miskolc-Rendező linkjén. Üdv.
 
Miskolc-Tiszai    ROCOman, 2011.11.24 12:59.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egy 377-es. Minden valószínűség szerint a 002-es.
 
Tokaj    Sanya, 2011.11.24 10:04.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Újra ragyog a 424-es.
Szép példája a törődésnek.
Dicséret a szorgos kezeknek.
 
Miskolc-Tiszai    Sanya, 2011.11.24 09:54.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Háttérben látható egy régi matuzsálemi kis gőzmozdony.
Sajnos sorozat számát a vonatból nem igen láttam.
 
Vámosgyörk    2Kuvik, 2011.11.24 08:56.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az utóbbi 1 héten Balmazújvároson és Vámosgyörkön is láttam cukorréparakodást vagy már megrakott vagonokat. Mivel már se Szerencs, se Hatvan nem üzemel, csak Kaposvár, érdekelne, hogy a répa oda megy vagy külföldre. Tud erről valaki valamit?
 
Pomogy    Balazs177, 2011.11.24 08:32.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A pontos dátumát sajnos nem tudom,de 2010. szept. 1.előtt is annak számított az biztos!Már a 90-es években is adtak ki Pomogyig belföldi(magyar) menetjegyet.
 
Miskolc-Tiszai    Sanya, 2011.11.24 06:29.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hajdani Tvg megmaradt példánya.
 
Pomogy    domi, 2011.11.23 22:53.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pomogy 2010. szept. 1. óta magyarországi belföldi vasútállomásnak minősül, vagyis belföldi jeggyel lehet oda utazni és viszont.
 
Nemeskér-Egyházasfalu    Balazs177, 2011.11.23 22:03.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos a megállóhely Déli Vasút által emelt, a végsőkig lepusztított lakó őrházépületét a napokban elbontották!
 
Aszód    kakas553, 2011.11.23 21:06.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Aszód egy névtelen állomás lett, ugyanis lekerült az épületről az Aszód felirat. A forgalmi szolgálattevő úgy reagált: Jé, jó hogy mondja, múlt héten mintha láttam volna még. Ha valami arculatosra cserélnék, azt még értem, de miért kellett az új megérkezéséig a régit elvinni?
 
Portelek    11ZOLI1, 2011.11.23 06:25.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tisztelt vasút barátok!

Édesapám itt is forgalmista.

2011. augusztus. 1-jétől megszűnt a jegykiadás.
 
Pécs    pezsman, 2011.11.23 00:22.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://www.bama.hu/baranya/kozelet/a-tervek-szerint-jovore-teljesen-felujitjak-a-vasuti-palyaudvart-413499

Kíváncsi leszek:)
 
Bácsalmás    Cshaweska, 2011.11.22 20:44.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kisvasút állomása a MÁV állomás mögötti telep közelében volt.(A határátkelőig vezető műúthoz közel).Nagybátyám mesélte.
 
Kunbaja    Cshaweska, 2011.11.22 20:43.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagymamám szerint (aki itt élt Kunbaján több 10 évig) a kisvasut állomása a templom közelében volt.Sokat járt vele Bácsalmásra majd onnan Bajára.
 
Mőcsény    Train Station, 2011.11.22 15:14.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kérdés,hogy volt-e másik alagút.Mivel a dombot máshogy nem lehetett meg"mászni".
(Csak meg kell nézni a Bonyhád-Bátaszék műutat.Szinte függőlegesen megy a dombra fel.)
 
Felsőlövő    Balazs177, 2011.11.21 09:32.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás III.osztályú HÉV épülete a mai napig,közel eredeti formájában fennmaradt,és nosztalgiaállomásként funkcionál.Több nagyjátékfilmet is forgattak az állomáson.
 
Tarcsafürdő    Balazs177, 2011.11.21 09:27.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás III.osztályú HÉV épülete,1945-ben leégett.
 
Győr GySEV Rábabarti rakodó    kerala, 2011.11.20 21:40.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A GySEV rábaparti rakodójának raktárépülete a bekeretezett részben:
(facebook Régi győr)
 
Győr GySEV Rábabarti rakodó    kerala, 2011.11.20 21:23.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Máv vonal feletti GySEV rábaparti vontatóvágány hídja:
 
Győr GySEV Rábabarti rakodó    kerala, 2011.11.20 21:20.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Győr GySEV állomásról kiágazó Rábaparti vontatóvágány a térképen:
 
Győr    kerala, 2011.11.20 21:18.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A lebombázott győri pályaudvar a felette átívelő szintén lebombázott Baross híd:
(facebook Régi győr)
 
Győr    kerala, 2011.11.20 21:16.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A lebombázott régi győri állomás:
(facebook Régi győr)
 
Előző Első    ... [ 349 ] [ 350 ] [ 351 ] [ 352 ] [ 353 ] [ 354 ] [ 355 ] [ 356 ] [ 357 ] ...   Utolsó Következő