Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 351 ] [ 352 ] [ 353 ] [ 354 ] [ 355 ] [ 356 ] [ 357 ] [ 358 ] [ 359 ] ...   Utolsó Következő

Nagybátony    sancsab, 2011.11.09 17:19.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A helyzet tovább romlott: A raktárépületet lebontották, az utasellátó pavilont lebontották, a gaz és fű mégnagyobb. Az ivókút használhatatlan, az alakjelzőket elette a rozsda, a sorompó mostanában fog kettétörni, itt látható az állapota: http://www.youtube.com/watch?v=X91BdnasRgY
 
Cinkota alsó    erika, 2011.11.09 08:33.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nekem nagyon tetszik Cinkota 2 éve lakunk ott de nagyon jó élményeim van róla
 
Radostyán    Karczag, 2011.11.08 09:31.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A térkép alapján is látható, hogy két külön dologról van szó.
A megálló a 600 mm-es vasúté (498 Sajószentpéter-Kondó-Harica).
Én az állomásról írtam, lehet nem egyértelműen. A 437a Szabadságrendező pu.-Lyukóbánya vonal végén is kéne külön szerepeltetni, mert ha két vasúti kapcsolata volt ennek a településnek akkor ezt ezen az oldalon lehet csak megjeleníteni.
 
Felsőpaty    Sanya, 2011.11.08 09:25.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Felsőpaty Mrh szimbóluma ( Vadgesztenye fa ), már nem ad többé árnyékot.
Kivágták.
 
Barcs    pezsman, 2011.11.04 22:27.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A jövő évi vasúti menetrend komoly katasztrófa a Gyékényes-Pécs vonal számára. Napközben 8 órán át nem közlekedik semmi Barcs és Gyékényes között (kivéve péntek és vasárnap), s Pécstől 7 óra előtt megy személyvonat, amit a következő 12.14-kor követ. Ez súlyosan károsítja a vonal mentén élők érdekeit, ráadásul szembemegy az ÖNKORMÁNYZATOK által elfogadott menetrenddel, hiszen a településvezetők nem erre bólintottak rá. Azonnali változtatásra van szükség, még mielőtt életbe lép ez a menetrend!
 
Papkeszi    Veszprém27, 2011.11.03 14:57.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen,kezdeményeztük a vonal újraindítását,önkormányzati összefogás van hozzá,de a jelenlegi állapotok miatt nem nagyon lesz vonalújranyitás.Talán a választások előtt.
 
Papkeszi    VT22, 2011.11.03 00:40.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A madarak jelenleg járatritkítást csiripelnek ahol van vasút ott is...
 
Papkeszi    vasutimado, 2011.11.02 22:09.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nemrég beszéltem egy lepsényi forgalmistával, aki azt monda, hogy újranyitják a vonalat. Vélemény,egyéb pozitív információ??? (remélem lesz...azért is, mert egy régi kedves 80 éves ismerősömnek megígértem, hogy ha ez beteljesül rommá isszuk magunkat oda-vissza a Bz-n!) :)

 
Radostyán    Kempelen, 2011.11.02 20:47.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos nem ismerem a környéket ezért engedjetek meg segítségül egy 1928-as térképrészletet. Itt a Kondó és Sajólászlófalva között is látható egy vasútvonal, melyről nem tudni a térkép alapján, hogyan nézett ki 1958-ban és valószínű, hogy 1928-ban is közel volt a településhez.
Valamint a kép alján, középen is látható egy Radostyán vasútállomás is, gondolom ez lehetett a másik.
 
Radostyán    szvdom, 2011.11.02 20:07.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Karczag!
Elképzelhető, hogy az egy másik Radostyán állomás lehetett, vagy legalábbis nem teljesen ugyanarról beszélünk. Az 1958-as menetrendre alapozva ez a Radostyán állomás a megfelelő helyen van: a Sajószentpéter-Kondó-Harica keskeny nyomközű vonalon, Sajólászlófalva és Kondó között, Sajószentpétertől 6 km-re, a falutól pedig (szintén a menetrend jelölése szerint) 1km-re.
 
Bácsalmási vöröserdő    Train Station, 2011.11.01 10:53.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállónál lévő buszmegálló neve: Csikéria vöröserdő.
 
Csepreg    Sanya, 2011.10.31 11:59.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Csepreg 1974 Május 20.
 
Szárazrét    2Kuvik, 2011.10.31 10:56.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az átkelőnél Szfvár felé, a sín északi oldalán van egy megrendítő emlékmű, az áldozatok neve és életkora van rajta.
 
Kalocsa kiképző központ    VT22, 2011.10.30 13:49.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Képek a megállóhelyről:
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=113732545&t=9166155
 
Istvántelek    VT22, 2011.10.30 13:36.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bíró Beatrix: Szerintem a MÁV Levéltárban kellene szétnézned helyszínrajzok ügyében:
http://www.mavintezet.hu/leveltar_hu/?page_id=52

Korabeli Budapest térképek találhatók itt, talán rajta van valamelyiken amit keresel:
http://terkepek.sg-1.hu/
 
Siófok    Adani, 2011.10.29 15:41.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sőt ha jó tudom azóta sem derült ki mit csinált az áldozat ott, hiszen semmi sem indokolta, hogy oda menjen, mert semmi dolga nem volt ott.
 
Siófok    keil janos, 2011.10.28 17:58.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A film felvétele Kaposmérő állomáson készült két hét alatt a szereplők ma is élő személyek
 
Istvántelek    Bíró Beatrix, 2011.10.28 17:43.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok

Nagyon örülnék ha tudna valaki segíteni nekem. Egy 1905-1909-es évekig Istvántelek parcellázásáról kellene nekem helyszínrajz vagy térkép és nagyon sürgős lenne. Sajnos ha nem bizonyítom be a régi 1912-es adás-vétellel szerzett tulajdont, akkor a 6 éves kislányommal könnyen az utcára kerülhetünk. Bármilyen segítséget ez ügyben szívesen fogadok
Szép napot mindenkinek
 
Siófok    Petrás Bence, 2011.10.28 15:49.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1987. 06. 06-án egy halálos kimenetelő vonatbaleset volt itt a hanyag munkavégzés miatt. Ezt a balesetet dolgozza fel az a film, ami ugyan nem Siófokon játszódik, de az előbb említett siófoki balesetet dolgozza fel:

http://www.youtube.com/watch?v=7dNvSLT4ByQ
 
Felsőzsolca    ROCOman, 2011.10.28 06:01.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Felsőzsolca és Hernádnémeti között a bal vágány 54kg/fm-es sínekkel átépítésre került 1978-ban. Ennek során ideiglenes forgalmi kitérőt létesítettek Kemely néven.
 
Sátoraljaújhely    petike59, 2011.10.27 22:32.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lentebb írta valaki( 2009.11.hóban9, hogy jövőre indul a villamosítás Mezőzombor és Sátoraljaújhely között. Ma 2011.10.27. van de még egy kapavágás sem törént.
Igaz csak 35 éve ígérgetik :9
 
Sărmășag hc    gery92, 2011.10.27 21:40.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2011 október 27-én voltam Sarmaságon, jelenleg így néz ki a megállóhely épülete, és valószinű, hogy ez csak rosszabb lesz...
 
Hortobágyi Halastó    2Kuvik, 2011.10.27 21:03.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az Öregtavi kisvasút megállóit olyan híres ornitológusokról, természetvédőkről nevezték el, akik hozzájárultak a Hortobágyi Nemzeti Park megalakulásához.
A megállók sorrendben :
Lukas Hofman: svájci természetvédő, a Pro Natura aláírója.
Konrad Lorenz: Nobel-díjas osztrák etológus, a Pro Natura aláírója.
Sir Peter Scott: a sarkkutató Scott kapitány fia, ornitológus, aki a 30-as években sokat járt a Hortobágyra vadlibák megfigyelése céljából.
Festetics Antal: '56-ban emigrált magyar etológus, aki a 60-as években világhírű tudósok során győzte meg arról, hogy aláírásával támogassa a legszebb magyar puszta, a Hortobágy védetté nyilvánítását. Ez volt a Pro Natura kiáltvány.
Festetics professzor maga is jelen volt 2011 nyarán, amikor a róla elnevezett kisvasúti végállomást felavatták.
 
Csarnapuszta    ROCOman, 2011.10.27 20:24.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vonal történetéről egy részletes leírást olvashatunk itt: http://www.ipolyerdo.hu/index.php?op=category&id=004005001
 
Bélmegyeri tanyák    KeriPetya, 2011.10.27 11:45.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bélmegyeri tanyák, 1937.
Balra Bélmegyer - Ludad (- Békés - Békéscsaba), jobbra Vésztő felé halad a nyomvonal.
 
Bélmegyer    KeriPetya, 2011.10.27 11:44.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bélmegyer, 1937.
Lent Ludad, jobbra Vésztő felé tart a nyomvonal.
 
Vizesfás    KeriPetya, 2011.10.27 11:36.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vizesfás, 1937.
Fent Lókuca felől érkezik a nyomvonal, lenn balra egy rövidebb szárnyvonal, jobbra lenn pedig - feltehetően - a Sarkadi GV - vel való összekötő vágány.
 
Ludadpuszta    KeriPetya, 2011.10.27 10:54.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ludadpuszta, 1937.
A vonal itt kettéágazott: egyik, alsó ága itt, a majorban ért véget, másik ága pedig a kb. 1 km távolságra lévő Bodzászugi majornál.
 
Vésztő    KeriPetya, 2011.10.27 10:36.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lesz még itt ilyen...?
 
Vadasmajor    KeriPetya, 2011.10.27 10:30.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1937 - es térkép jelöl itt egy leágazó vonalat, mely Lókuc(z)a előtt becsatlakozik a Tarhos - Vizesfás vonalba.
Két épület és egy gémeskút jele is látható.
 
Előző Első    ... [ 351 ] [ 352 ] [ 353 ] [ 354 ] [ 355 ] [ 356 ] [ 357 ] [ 358 ] [ 359 ] ...   Utolsó Következő