Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 350 ] [ 351 ] [ 352 ] [ 353 ] [ 354 ] [ 355 ] [ 356 ] [ 357 ] [ 358 ] ...   Utolsó Következő

Tokaj    Sanya, 2011.11.24 10:04.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Újra ragyog a 424-es.
Szép példája a törődésnek.
Dicséret a szorgos kezeknek.
 
Miskolc-Tiszai    Sanya, 2011.11.24 09:54.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Háttérben látható egy régi matuzsálemi kis gőzmozdony.
Sajnos sorozat számát a vonatból nem igen láttam.
 
Vámosgyörk    2Kuvik, 2011.11.24 08:56.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az utóbbi 1 héten Balmazújvároson és Vámosgyörkön is láttam cukorréparakodást vagy már megrakott vagonokat. Mivel már se Szerencs, se Hatvan nem üzemel, csak Kaposvár, érdekelne, hogy a répa oda megy vagy külföldre. Tud erről valaki valamit?
 
Pomogy    Balazs177, 2011.11.24 08:32.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A pontos dátumát sajnos nem tudom,de 2010. szept. 1.előtt is annak számított az biztos!Már a 90-es években is adtak ki Pomogyig belföldi(magyar) menetjegyet.
 
Miskolc-Tiszai    Sanya, 2011.11.24 06:29.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hajdani Tvg megmaradt példánya.
 
Pomogy    domi, 2011.11.23 22:53.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pomogy 2010. szept. 1. óta magyarországi belföldi vasútállomásnak minősül, vagyis belföldi jeggyel lehet oda utazni és viszont.
 
Nemeskér-Egyházasfalu    Balazs177, 2011.11.23 22:03.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos a megállóhely Déli Vasút által emelt, a végsőkig lepusztított lakó őrházépületét a napokban elbontották!
 
Aszód    kakas553, 2011.11.23 21:06.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Aszód egy névtelen állomás lett, ugyanis lekerült az épületről az Aszód felirat. A forgalmi szolgálattevő úgy reagált: Jé, jó hogy mondja, múlt héten mintha láttam volna még. Ha valami arculatosra cserélnék, azt még értem, de miért kellett az új megérkezéséig a régit elvinni?
 
Portelek    11ZOLI1, 2011.11.23 06:25.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tisztelt vasút barátok!

Édesapám itt is forgalmista.

2011. augusztus. 1-jétől megszűnt a jegykiadás.
 
Pécs    pezsman, 2011.11.23 00:22.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://www.bama.hu/baranya/kozelet/a-tervek-szerint-jovore-teljesen-felujitjak-a-vasuti-palyaudvart-413499

Kíváncsi leszek:)
 
Bácsalmás    Cshaweska, 2011.11.22 20:44.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kisvasút állomása a MÁV állomás mögötti telep közelében volt.(A határátkelőig vezető műúthoz közel).Nagybátyám mesélte.
 
Kunbaja    Cshaweska, 2011.11.22 20:43.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagymamám szerint (aki itt élt Kunbaján több 10 évig) a kisvasut állomása a templom közelében volt.Sokat járt vele Bácsalmásra majd onnan Bajára.
 
Mőcsény    Train Station, 2011.11.22 15:14.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kérdés,hogy volt-e másik alagút.Mivel a dombot máshogy nem lehetett meg"mászni".
(Csak meg kell nézni a Bonyhád-Bátaszék műutat.Szinte függőlegesen megy a dombra fel.)
 
Felsőlövő    Balazs177, 2011.11.21 09:32.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás III.osztályú HÉV épülete a mai napig,közel eredeti formájában fennmaradt,és nosztalgiaállomásként funkcionál.Több nagyjátékfilmet is forgattak az állomáson.
 
Tarcsafürdő    Balazs177, 2011.11.21 09:27.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás III.osztályú HÉV épülete,1945-ben leégett.
 
Győr GySEV Rábabarti rakodó    kerala, 2011.11.20 21:40.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A GySEV rábaparti rakodójának raktárépülete a bekeretezett részben:
(facebook Régi győr)
 
Győr GySEV Rábabarti rakodó    kerala, 2011.11.20 21:23.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Máv vonal feletti GySEV rábaparti vontatóvágány hídja:
 
Győr GySEV Rábabarti rakodó    kerala, 2011.11.20 21:20.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Győr GySEV állomásról kiágazó Rábaparti vontatóvágány a térképen:
 
Győr    kerala, 2011.11.20 21:18.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A lebombázott győri pályaudvar a felette átívelő szintén lebombázott Baross híd:
(facebook Régi győr)
 
Győr    kerala, 2011.11.20 21:16.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A lebombázott régi győri állomás:
(facebook Régi győr)
 
Győr    kerala, 2011.11.20 21:15.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A lebombázott régi győri állomás:
(facebook Régi győr)
 
Győr    kerala, 2011.11.20 21:14.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A lebombázott régi győri állomás:
(facebook Régi győr)
 
Győr    kerala, 2011.11.20 21:13.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A lebombázott régi győri állomás:
(facebook Régi győr)
 
Győr    kerala, 2011.11.20 21:11.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A lebombázott régi győri állmoás:
(facebook Régi győr)
 
Budapest-Déli    Balazs177, 2011.11.20 18:02.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Barcza úr,nemrégen megjelent,150 éves a budai indóház és a Buda-Nagykanizsa vasútvonal 1861-2011 című könyve az egykori Déli Vasút Igazgatósági épületéről is tesz említést.A könyv szerint az Igazgatósági épület a II.világháború során megsemmisült.Igaz ennek pontos dátumát nem említi.
 
Mőcsény    szvdom, 2011.11.20 16:14.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Google Maps-en kiválóan felsejlik az egykori nyomvonal, mely összevát a vármegyeterképen ábrázoltakkal. Kékkel a mai (szaggatottal az alagút), lilával a vélt, de egyre inkább bizonyítást nyerő egykori nyomvonalat tüntettem fel.
 
Mőcsény    szvdom, 2011.11.20 15:51.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
További bizonyíték az egykori nyomvonalra: az oldalon a Térképek rovatban is megtekinthető Tolna vármegye térképén jól látszik a nagy hurkokat vető egykori nyomvonal.
Továbbá az 1914-es menetrendben Cikó-Mőcsény 10km távolságra szerepel, míg az 1943-asban már csak 4km. Igaz míg utóbbiban 3km-re jelöli Cikót Hidas-Bonyhádtól, addig az 1914-esben egy km a távolság köztük. Lehetséges, hogy Cikó sem ott volt régen, ahol most?
 
Csorvás    ROCOman, 2011.11.20 13:16.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egykori uradalmi gazdasági kisvasút emlékhelyet kapott: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=113427061&t=9166155
 
Vilonya-Királyszentistván    Veszprém27, 2011.11.20 12:57.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönöm!A nyáron begyalogoltam a pálya Balatonfőkajár Hajmáskér szakaszát és lassúk úgy vannak: Sóly megálló előtt 200 méterre kezdődik a 30-as lassújel,ami Vilonya bejárati jelzőéig tart.Berhida é Küngös között van egy útátjárónál egy 30as,kb. 100-200 m lehet,ez csak Lepsény felől érvényes.Más nincs.
 
Tápiószecső    ROCOman, 2011.11.20 12:33.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Néhány további kép Tóth Csaba képtárában: http://keptar.trainmodeller.hu/index.php/felujitasok/tszecfel
 
Előző Első    ... [ 350 ] [ 351 ] [ 352 ] [ 353 ] [ 354 ] [ 355 ] [ 356 ] [ 357 ] [ 358 ] ...   Utolsó Következő