Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 428 ] [ 429 ] [ 430 ] [ 431 ] [ 432 ] [ 433 ] [ 434 ] [ 435 ] [ 436 ] ...   Utolsó Következő

Drávasztára-Zaláta    Viktor, 2010.11.14 15:12.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
bontás 4
 
Drávasztára-Zaláta    Viktor, 2010.11.14 15:11.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
bontás 3
 
Drávasztára-Zaláta    Viktor, 2010.11.14 15:11.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
bontás 2
 
Drávasztára-Zaláta    Viktor, 2010.11.14 15:10.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
egy pár kép a bontásról (100-as Híd)
 
Dör    peron, 2010.11.14 14:52.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lennon, te ezt miből gondolod, hogy se Dőrön, se Bágyogszováton nem fognak megállni a vonatok a 2010-2011-es menetrendi évadban?
hol hallottál róla ?
 
Szőlősnyaraló régi    szõlõsnyaralói, 2010.11.13 21:03.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Trainmodeller!

"A fotón látható épület az átjáróhoz és az egykori jelzőhöz tartozó őrház. A régi megálló épülete nem itt volt, hanem még lejjebb, a 31-eshez közel! Az átjáró viszont mindig is itt volt, a tökföldekhez, ki az országútra (31-es).
A régi megállóhelyről fotó nem maradt fent, plakát viszont igen, sajnos a plakát a kifőzdében (Mácsár) van kirakva így digitalizálásra nem hozzáférhető."

Valójában, nem őrház! Vasúti lakóház volt.

Azt már leírtam, hogy hol volt a régi állomás. /Műholdas térképen, most is látni azt a szabad területet ahol eredetileg állt./
 
Magdolnatelep    szõlõsnyaralói, 2010.11.13 20:52.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
" Az 1947/1948. évi téli menetrendben még működő megállóként szerepel.
A későbbi években a megállót Szőlősnyaraló szomszédos megállóhellyel összevonták, és ekkor létesült a két megálló köyött Szőlőstelep új megállóhely."

Emlékezetem szerint, valamikor 1970. körül vonták össze a két megállót.


 
Magdolnatelep    szõlõsnyaralói, 2010.11.13 20:49.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megálló a kép jobb szélétől még jobbra esett, a vasút felénk néző oldalán. Kicsi, de nagyon szép épületecskéje volt.
 
Szőlősnyaraló régi    szõlõsnyaralói, 2010.11.13 20:37.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szőlősnyaraló megállóhely épülete a vasút másik oldalán volt, a két épület között van a vasúti átjáró, ami a képen nem látható. A sín és az átjáró közötti ficakban volt a megálló, a peron - magas töltésen - Sülysáp felé nyúlt kb. 150 -200 métert.
A megállótól két sorompót kezeltek, a helyit, és az un. kiskókait.

A következő megálló Magdolna-telep , közvetlenül a 31-es út előtt, tulajdonképpen Sülysáp /Tápiósüly/ területén állt.
 
Zichyújfalu    v43 3201, 2010.11.13 17:35.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én nemrég jártam az állomáson és akkor kereszt volt az állomáson. Azegyik vonat fehérvár felöl jött,mi meg sárbogárd felöl,és ez azt bizonyítj hogy Zichyújfalú ujra állomás

 
Bécsújhely    Lennon15, 2010.11.13 16:05.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
December 12-től megszűnik a személyszállítás:
113b Schrambach - Markt St. Aegyd a. N.

115b Obergrafendorf - Mank

120b Scheibbs - Kienberg-Gaming

811 Krems an der Donau - Emmersdorf (tavasztól őszig lesz elvileg Radtramper hétvégenként)

830 Schwarzenau - Zwettl Stadt

831 Schwarzenau - Waidhofen an der Thaya

912c Bad Pirawarth - Sulz Museumsdorf

S7 Leopoldau - Erzherzog-Karl-Straße
 
Sopronkeresztúr    Lennon15, 2010.11.13 15:56.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A pénztár már jó ideje nem működik, a jegykiadás megszűnt. A jegyautomata maradt. Forgalmi szolgálat továbbra is van.
 
Sopronkeresztúr    Lennon15, 2010.11.13 15:55.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Herkules az állomáson(nov 5.)
 
Sopronkeresztúr    Lennon15, 2010.11.13 15:53.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vörösiszap-katasztrófa híre Deutschkreutzba is eljutott:
 
Sopronkeresztúr    Lennon15, 2010.11.13 15:52.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomási kocsma.
 
Sopronkeresztúr    Lennon15, 2010.11.13 15:51.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás soproni kijáratánál van egy kis őrház.
 
Sopronkeresztúr    Lennon15, 2010.11.13 15:46.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Deutschkreutz.
 
Kóny    Lennon15, 2010.11.13 15:44.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásépület egy részét nemrég átfestették.
 
Dör    Lennon15, 2010.11.13 15:41.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Menetrendváltástól egy vonat sem fog itt megállni.:(
 
Bágyogszovát    Lennon15, 2010.11.13 15:41.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Menetrendváltástól egy vonat sem fog itt megállni.:(
 
Csenger    Karasi Miklós, 2010.11.13 11:30.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én Óvári születésű vagyok az 50-ess elején Vissza állitották a Szatmár és Óvári közötti vasút vonalat azért hogy ujjra lerombolják Óváriban És vetésben is volt Állomás részben még mostan is állnak a falak Küldök majd róla képet.Karasi Miklós Szatmárnémeti
 
Ágfalva    András, 2010.11.13 00:45.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ennek vasútvonalnak a villamosításáról nem regélnek véletlenül ? Van valakinek hiteles információja ?

Furcsállom, hogy Ágfalva állomását még nem nyitották meg újra az utasforgalom előtt. Határellenőrzés már régóta nincs, meg lehetne állítani a személyvonatokat, ha egy megfelelő peront kiépítenének a vágány mellé. Lehetne a falunak egy vasúti megállója.
 
Vulkapordány    András, 2010.11.13 00:36.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Érdekes ez a tavaly villamosított Pordány - Nezsider vasútvonal : Pordány és Kismarton között 25 kV / 50 Hz, onnantól tovább az osztrák rendszerű 15 kV / 16 2/3 Hz. Kismartonon építették ki az áramnemváltás lehetőségét. Ez szükségessé teszi, hogy csak kétáramnemű villamos motorvonatok, illetve csak kétáramnemű Taurusok járhatnak a vonalon.

Szépen felújította a vonalat az ÖBB. Korábban csak egy forgalommal alig rendelkező kis mellékvonal volt.
 
Diósjenő    M.machinátor, 2010.11.11 23:01.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A hetvenes évek második felében (végén)voltak még közvetlen kocsik Romhányba Vácról,ahogy emlék képeimbe van (ekkor olyan tíz-tízenéves voltam)nagymuterral meg a tesommal jártunk Magyarkútról Bánkra fürödni(a telekről (ott van-volt egy strand a tavon))és a nagymuter nem volt a 'gyerekekkel'hajlandó 'átszállni'így a közvetlen vonattal jártunk(hetente többször is).A délelötti vonat első két kocsija Drégelynek ment a hátsó kettő meg Romhánynak (persze a mozdonycserénél nekünk is aktívan részt kellett a vasútasok nagy örömére).Aztán visszafelé nem túl késő délután(kb3ó.)ment már lefelé Bánkról így épp optimális idejü volt a fürdözés.Dióson össze akasztották a két szerelvényt és már csattogtunk is lefelé,jóval négy elött már baktattunk a sineken a telek felé.Ha jól emlékszem 1/2 5 felé már jött is vissza és vitte a melósokat(jó teli volt mindig).A hetvenes évek végén nyolcvanas évek elején közvetlen kocsik jártak a Nyugatiból(nem sokkal nyolc előtt indultak és kilenc elött-után a környék telek tulajai már kapirgátak)hétvégi kiránduló vonatnak hivták és késő délutánment vissza a Nyugatiba közvetlen kocsikkal(az emúlt rendszer ócska vivmánya?).
 
Sopronkertes    Lennon15, 2010.11.11 20:33.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Baumgarten állomásépülete 1979-ben. Az épület már nem áll.

forrás: flickr.com
 
Nagylapos    Adani_, 2010.11.11 11:42.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tavaly még volt szolgálat, legalábbis a vonatnak tisztelgett egy vasutas, de asszem meneszteni már akkor se menesztett. Aztán mikor már véglegesen átadták az új megállót, nyilván megszűnt a szolgálat is é felvételi épületre is lakat került. Gyakorlatilag Csugar és Pusztapó sorsára jutott, Csugarhoz hasonlóan itt is áthelyezték a megállót, de itt jó irányba közelebb a házakhoz és az átjáróhoz nem úgy mint Csugaron, ahol pont, hogy távolabb a falutól jó 300m-re tették.
 
Nagylapos    Budai János, 2010.11.11 09:57.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás épület ma is megvan,de az első és a negyedik vágányokat,elbontották.
Még az átépítéskor 2009-ben.
Jegykiadás 2000év óta nem volt, szolgálattevő sincs egy éve már.
Nagylapos megállóhely lett a régi állomás épülettől kb.400m.re Mezőtúr irányába van kiépítve,mindkét átmenő vágány mellett,széles peronok,a személyvonatok érkezését hangszóró módja be,sz.gépről.
Automata rendszer, működik itt is.
 
Budapest-Ferencváros    Alacc, 2010.11.09 19:10.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ha jól tudom 1995. február 17-én adták át a Domino 70-et. Akkoriban kezdtek csak az elektronikus biztosítóberendezések beszivárogni az országba, így nem lehetett még ekkora állomásra olyat telepíteni. Egyébként a D70 felülvezérelve a számítógéppel a mai napig tökéletesen kielégíti az igényeket.
 
Dunaharaszti külső    gabi1996, 2010.11.09 18:02.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Ráckevei-Duna hídja Dunaharaszti külső után
 
Dunaharaszti    gabi1996, 2010.11.09 17:53.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2010.11.07.
 
Előző Első    ... [ 428 ] [ 429 ] [ 430 ] [ 431 ] [ 432 ] [ 433 ] [ 434 ] [ 435 ] [ 436 ] ...   Utolsó Következő