Kámon
András, 2012.01.01 15:27.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megálló még 1985-ben sem létezett.
|
|
Kámon
Zolika, 2012.01.01 13:10.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A nyolcvanas években létesítették, eredetileg Szombathely-Stromfeld vagy Stromfeld-lakótelep volt a neve.
|
|
Egervár
redgrs, 2011.12.31 22:44.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
így igaz, a vár előtt ráadásul rendesen lelassít minden szerelvény,és azóta új táblát is kapott a megálló
|
|
Eger-Rendező
redgrs, 2011.12.31 22:43.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
tudtommal nem
|
|
Kőbánya-Kispest
Rizmajer, 2011.12.31 20:42.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
itt a kép a roppantásról 1435mm képe
|
|
|
Siklós
VT, 2011.12.31 19:42.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sajnos ez nem jött be :(
|
|
Szentmártonkáta
ROCOman, 2011.12.31 18:42.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A 120a vonalon Rákoshegy és Újszász között felújítják a vasútállomásokat. A kép látványterv. Forrás: http://www.skyscrapercity.com
|
|
|
Fertőboz
Central, 2011.12.31 15:03.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az aranyvonatról:http://www.honvedelem.hu/cikk/23913/felbecsulhetetlen-ertekeket-szallitott-az-aranyvonat-
|
|
Portelek
Kõvári Anna, 2011.12.31 14:19.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Köszönöm a fotókat! Jó volt végignézni! Sajnálom, hogy megszűnt a jegypénztár!!!
Kővári Anna
|
|
Kiskunfélegyháza
Giovanni, 2011.12.30 18:27.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kiskunfélegyházi állomás férfi wc-jét nagyon szépen felújították! Most a nőin a sor! Bízzunk benne hogy a mélyen tisztelt "látogatók" nem teszik tönkre egyéb falfirkákkal és az ülőkéket sem törik le! Most már nem az állomás szégyene és reméljük, sokáig ilyen szép és tiszta marad! Köszönjük az illetékeseknek a felújítást! :-)
|
|
Csömödér ÁEV
ROCOman, 2011.12.30 15:01.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sok szép kép a kisvasútról: http://www.vlaki.com/Photos/vgallery.php?CountryID=036&StationID=31
|
|
Tiszacsege
ROCOman, 2011.12.30 09:45.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tiszacsege vasútállomása régen és ma: http://www.tiszacsege.info/?p=2331 Szikora Imre egykori állomásfőnök fotói.
|
|
Királyrét
ROCOman, 2011.12.30 09:39.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Királyréti Erdei Vasút honlapja: http://kisvasut-kiralyret.hu/
|
|
Kaposmérő
keil janos, 2011.12.29 18:48.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Régebben kérdezte valaki a légkondik minek vannak,nagy meglepetés ért mert valami berendezéseket hűtenek vele
|
|
Mahóca
ROCOman, 2011.12.29 13:39.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A mahócai szárnyvonal rövid története: http://varboitelkesek.lapunk.hu/?modul=oldal&tartalom=1029890
|
|
Lillafüred
ROCOman, 2011.12.29 13:09.52 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy sokkal bővebb leírás a LÁEV történetéről: http://laev.uw.hu/index.php?menu=history2.php
|
|
Szeghalom
KeriPetya, 2011.12.29 11:32.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az utasok számára nyilvános illemhely férfi része... egy kis múlt.
|
|
|
Budapest-Déli
Balazs177, 2011.12.28 20:55.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A pályaudvart az Alkotás utcai villamosvágányokkal összekötő vágányt még ma is használják,vagy csak stratégiai célból hagyták meg?
|
|
|
Csorvás
_dp_, 2011.12.28 20:30.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
És egy utolsó kép a település felől
|
|
|
Csorvás
_dp_, 2011.12.28 20:27.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás várótermes oldala
|
|
|
Csorvás
_dp_, 2011.12.28 20:24.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Néhány kép az átalakítás előtti állomásról.Nekem ebben a formában jobban tetszett.
|
|
|
Szentlőrinc
samu, 2011.12.28 16:30.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ezen az állomáson dolgozom 5.éve váltókezelőként.Miket Csilla írt még ma is helytállóak.Egy kis helyesbítés ha nem haragszotok:Az egyik képhez az van írva hogy két vonat áll ott.Eleje a sellyei vége a barcsi vonat a 3.-ik vágányon.Nos az nem a 3.-ik hanem a 4.-ik vágány!A 3.-ik csonkavágány a magasperonban végződik.Szép napot mindenkinek :-)
|
|
Ipolyszög
ROCOman, 2011.12.28 15:47.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Köszönjük szépen az észrevételt. Intézkedem a megálló felvételéről.
|
|
Ipolyszög
sinszeg97, 2011.12.28 15:24.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Balassagyarmat felé van még egy megállóhely:Égerláp. A 2011-2012 es menetrendben benne van,de a vonatok nem állnak meg.
|
|
Székesfehérvár
Utember, 2011.12.28 14:14.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
kempelen!Nagyon köszönöm az infót!
|
|
Pellérd
Train Station, 2011.12.28 11:48.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kerékpárút által érintett híd a Pécsi-víz felett ível át,mely a 63-as (Pécs-Harkány) vonal hídja volt.
|
|
Debrecen
Tóth László, 2011.12.28 01:13.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A 3006-os MD-ét én vezettem az utolsó előtti két útján...
Az MD az egyik kedvenc tipusom volt.
Beo. gépek: a 3038-as, azt követte a 3031-es Kb. hat évig vezettem ezt a tipust.
Tóth Laszló mv.
|
|
Tabdi
Taurus1116, 2011.12.27 22:44.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A pálya Budapest felé
|
|
|
Tabdi
Taurus1116, 2011.12.27 22:43.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megállóhely 2011 őszén.
|
|
|
Dunaföldvár
Bohir, 2011.12.27 16:46.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Újjáéledés, vagy vergődés Dunaújváros alatt. Dunaföldvár már nem érhető el vonattal. hajdan három irányból érkeztek ide a vonatok. Nagy hiba és ki tudja milyen loby (bár sejtésem van) állt mögötte,hogy a vasúti síneket rekord idő alatt visszafordíthatatlanul felszedték Dunaföldvár - Solt között Ami egy stratégiai és alternatív útvonalként is szolgált
Aki foglalkozik, vagy egyszerűen van véleménye a fent említett vonallal kapcsolatban írjon! Várom hozzászólását és ha van fényképeit.
|
|